Scorpion.SE
Ny medlem
NICE Keep it up
samhainie skrev:2696965fortfarande inte nyktrat till efter pausen?
kröka mindre och klipp mer så kanske filmen blir klar nån gång....
Aaaa-lagare....
Speed_Love skrev:2683227Kommer tyvärr INTE bli film innan nyår... Men strax efter...
Har haft SJUKT mycket att göra... Driver ju egen firma o lite annat oxå... Sen måste man ju prygla kärringen då o då... Ja ja... gör mitt bästa för att få den klar!
Gissar på att det inte är Samhainie själv som skrivit detta... Utan den där araben hon dejtar!!! Aaaaaa lagare du är!!
Gissar på att det inte är Samhainie själv som skrivit detta... Utan den där araben hon dejtar!!! Aaaaaa lagare du är!!
hur går det med filmen? börjar den bli klar snart?Ja du den är på klippbordet. vet inte riktigt när den e klar på grund av att alla har så jäkla mycke å göra..Men den kommer nog innan jul...
Äh....löjligt, jag dejtar inte araber.
Så kan jag ju skriva själv oxå...=)
Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt... Va inte meningen att blanda ihop dig med ARABEN Mr E...
Sååå.... nu har vi spikat ett datum då vi ska gå igenom hela filmen, hela gänget... Det blir nu på lördag den 20:e... Förhoppningsvis blir filmen klar då... Sen är det bara för er att ta en nummerlapp o ställa er i kön inför film visningen...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|