Lameriders WOT 2, DVD-iso

LameRiders

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2007
Ort
Internet
Hoj
Massor
Torrent länk

http://thepiratebay.org/torrent/5155912/Lamerider_s_-_Wide_Open_Throttle_2

Lameriders WOT 2. DVD-iso

finns även på FTP

Sunnyhills FTP
IP: 79.136.99.6
Port: 21
User: LR
Psw: fvhqDCkG

Micro's FTP
IP: myran.myftp.org
Port: 21
User: lameriders
Psw: lameriders

[YOUTUBE-ID]teq2J9NpmVM[/YOUTUBE-ID]

det kommer upp en till FTP server som mr MICRO hjälper till med, så fort det finns info lägger jag upp den.
 
Last edited:

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
jag har en liten fråga som jag skulle bli glad om någon kunde besvara.

i filmen kan man i bland se att hojen vaggar lite i kurvorna i så där 220km/t
min hoj gör precis likadant fast börjar redan i 160km/t i betydligt svagare kurvor :va är detta normalt eller vad är det som händer,när detta händer mej så släpper man av på gasen & erkänner säg besegrad i racet :gnissla

3,02 in i filmen är en bra exempel på mitt problem & vill tillägga att jag bromsar inte & håller jämn gas men ändå känns det farligt, förr kände jag inte problemet då jag inte brukade hålla 160 i kurvorna men det har ökat med åren.

Mycket bra film :yoparty
 
Last edited:

Angelfire

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Växjö
Hoj
nästa sommar
är det bara jag som tycker att den verkar lite småtråkig? Händer ju ingenting. Visst han kör snabbt och tar farliga kurvor. Är inte det snarare brist på brains? Ta kurvor med skymd sikt på fel körfält? Aja jag fattar inte poängen iaf.

Jag tycker ni borde ha en intervju eller något liknande i början, någon sorts handling, ett mål av något slag. Nu har jag ju inte sett hela filmen men annars så blir det bara en långdragen film, i mitt tycke. Om man däremot presenterar filmen med ett syfte blir det hela mycket mer intressant.

Bra kameror dock.

Jag vet inte, jag kanske har missat hela poängen?
 
Last edited:

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
06an hittad å köpt...
är det bara jag som tycker att den verkar lite småtråkig? Händer ju ingenting. Visst han kör snabbt och tar farliga kurvor. Är inte det snarare brist på brains? Ta kurvor med skymd sikt på fel körfält? Aja jag fattar inte poängen iaf.

Jag tycker ni borde ha en intervju eller något liknande i början, någon sorts handling, ett mål av något slag. Nu har jag ju inte sett hela filmen men annars så blir det bara en långdragen film, i mitt tycke. Om man däremot presenterar filmen med ett syfte blir det hela mycket mer intressant.

Bra kameror dock.

Jag vet inte, jag kanske har missat hela poängen?

Den som väntar på nå gott kommer också få se detta framöver.:Bugar
 

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Härligt med film så här på höstkanten! Men jag har en fråga.

Ca 1 min in i filmen ser man föraren filmad bakifrån och han flyttar ut arslet i kurvorna men överkroppen är i ungefär samma position hela tiden. Är det idealiskt eller finns det olika sätt att flytta kroppen i kurvor? Jag har fått höra att hela överkroppen också ska lutas med innåt i kurvor.

Nån som vet?
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Härligt med film så här på höstkanten! Men jag har en fråga.

Ca 1 min in i filmen ser man föraren filmad bakifrån och han flyttar ut arslet i kurvorna men överkroppen är i ungefär samma position hela tiden. Är det idealiskt eller finns det olika sätt att flytta kroppen i kurvor? Jag har fått höra att hela överkroppen också ska lutas med innåt i kurvor.

Nån som vet?

lite olika åkstilar och sen beror de mycket på hur mycket du väger,

flugvikt = inte burka lika mycket
tungvikt = burka mera

just för att förflytta tyngdpunkten till rätt ställe, och den är olika beroende på förarvikt.

sen handlar de mycket om vad du trivs med när du kör. bra flyt ger bra fart.

BTW: vart ser du det 1min in i filmen, jag ser vara Mr-E's röv typ 6min in i filmen.
 
Last edited:

Tallrot

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2009
Ort
Hemma
Hoj
GSXR 1000 K10
Kul med film :yoparty

Men säg mig, hur gör jag för att se den? har "tankat" ner den från ftp'n och när jag klickar på den öppnas ngt program som vill bränna den på en skiva :mad:

Nu har jag även laddat ner torrenten, och samma sak händer nu, skitprogrammet öppnas, har oxå försökt öppna med windows media player..

Så lite hjälp mottages gärna :)
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Kul med film :yoparty

Men säg mig, hur gör jag för att se den? har "tankat" ner den från ftp'n och när jag klickar på den öppnas ngt program som vill bränna den på en skiva :mad:

Nu har jag även laddat ner torrenten, och samma sak händer nu, skitprogrammet öppnas, har oxå försökt öppna med windows media player..

Så lite hjälp mottages gärna :)

Prova med VLC, det funkar iaf för mig som kör Mac. :)
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Filen är en DVD ISO fil den skall brännas ut eller köras via en Virituell DVD läsare i datorn tex Deamon tools.

Borde det göra för mig också, men av någon anledning inte. Kör Mac, men mitt ftp-program verkar ha mensvärk. Hur stor ska filen vara?

exakt 3*869*245*440 byte

men windows kan visa storleken 3.6GB
 
Last edited:

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Borde det göra för mig också, men av någon anledning inte. Kör Mac, men mitt ftp-program verkar ha mensvärk. Hur stor ska filen vara?

Det funkade inte för mig heller när jag försökte köra filen medans jag seedar, men kopierade jag filen och körde den som utorrent inte använde så gick det. :)
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Lugnt nu, var ftp-programmet som meddelade att filen var hämtad trots att så inte var fallet. Funkar klockers. Snyggt filmat, bra kört. Som vanligt.
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Jag tyckte den var okej men inte mer, mycket har man sett innan, bara "åkklipp" inget snack eller roliga saker... kass fps på MR-W klipp förstörde mycket också. :(
Det är riktigt skoj att se MR-E köra, han är riktigt duktig så all cred till honom men jag saknade den där "filmkänslan", kändes mer som youtube, samma låtar och samma klipp tyvärr :(.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top