Har fått ett enormt villhöver för en sådan och jag kan få regeringen hemma att acceptera den då den är synnerligen lämplig att hämta jord mm i.
Är bara intresserad av den med V8:an. Finns ett par bilar i sverige som gått mellan 15-20 k mil.
Magkänslan säger mig att detta är skitbilar som kommer stå mer än den går. Ngn som vet något om dessa bilar och vill komma med input?
Har en granne i byn som har en, och.....fy fan.
Han är från Irland, men vet inte om det är det som gör att han är så envis kring att hålla på med skiten, eller om han har fått någon hjärnskada av det blåsiga och karga klimatet där?
Bilen är aldrig i ordning, aldrig någonsin, det är alltid något mindre eller större fel.
Nu har jag bara känt honom i 5år, men det har gått så långt att när jag kör förbi där så tittar jag bara rakt fram, undviker ögonkontakt.
Han står alltid vid bilen, skitig upp till armbågarna, och vill prata om något problem med bilen, och låna mina verktyg.
Och får jag tillbaka dom så är dom antintgen defekta eller skitiga, eller både och.
Ok, det har ju mer med typen av människa att göra än att bilen är skit, men jag tänker att det kanske har ett samband?
Kändes som att min Land Cruiser fyllde hela den kravbilden som han borde ha, men utan de problem som en engelsk skithög medför.
Men han vägrade att gå över till den japanska sidan, och så vitt jag vet så skruvar han fortfarande.........
Sammanfattningsvis - avbryt dessa tankegångar omedelbart, alltså nu - på en gång!