Lappen smakar gott...

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Lappen smakar gott... (då har man A1)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fick mitt kort igår(onsdag), det smakar mumma.. vi var ute och körde 24 mil... :D Så jävla gött!!! :tummenupp

och har jag kommit på att min cykel är strypt i cdi:n... :mad: Måste fixxas... :tummenupp GLAD :rock GLAD :rock GLAD!!!
 
Last edited:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
-esser- skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fick mitt kort igår(onsdag), det smakar mumma.. vi var ute och körde 24 mil... :D Så jävla gött!!! :tummenupp

och har jag kommit på att min cykel är strypt i cdi:n... :mad: Måste fixxas... :tummenupp GLAD :rock GLAD :rock GLAD!!!

Yeah!! Borås på lördag nu då!! :D Banga inte nu!! :whip
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Grattis!! ja får väl ta å höra av mig om ja har vägarna förbi uddevalla nån gång... d hände ibland.. ha de!!
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Fluxir skrev:
Grattis!! ja får väl ta å höra av mig om ja har vägarna förbi uddevalla nån gång... d hände ibland.. ha de!!

Vart ligger Fjugesta då?? :rodnar Ska du med te Borås på lördag? :rock
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Poffer skrev:
Vart ligger Fjugesta då?? :rodnar Ska du med te Borås på lördag? :rock

ja,du.. d ligger utanför örebro.. så d e en bit.. ja ska inte med till borås.. min hoj har rasat. ja väntar på na lager å kolv å grejer... hade nog kunnat ta mig dit o hojen hade funkat.. men tyvärr.. d blir å dra å fest istället!!
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Fluxir skrev:
ja,du.. d ligger utanför örebro.. så d e en bit.. ja ska inte med till borås.. min hoj har rasat. ja väntar på na lager å kolv å grejer... hade nog kunnat ta mig dit o hojen hade funkat.. men tyvärr.. d blir å dra å fest istället!!

ok, vad synd :( Får la bli en annan gång då kanske :tummenupp
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Poffer skrev:
ok, vad synd :( Får la bli en annan gång då kanske :tummenupp

jo... d får bli det.. .ja hoppas på å få snurr på hojen snart.. sässongen e ju snart över! annars kommer ja ha vägarna förbi nästa sommar! ja har sommar stuga utanför lysekil... å vi åker igeom uddevalla påvägen dit..
 

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Fluxir skrev:
jo... d får bli det.. .ja hoppas på å få snurr på hojen snart.. sässongen e ju snart över! annars kommer ja ha vägarna förbi nästa sommar! ja har sommar stuga utanför lysekil... å vi åker igeom uddevalla påvägen dit..

ja, det får vi hoppas... lycka till med d!!! :tummenupp

vet du var skaftö ligger???(lysekils kommun)
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
-esser- skrev:
ja, det får vi hoppas... lycka till med d!!! :tummenupp

vet du var skaftö ligger???(lysekils kommun)

japp.. . :p jag vet var skaftö ligger... farsan växte upp på grunsund... d liger väl ungefär där nånstans??
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Fluxir skrev:
japp.. . :p jag vet var skaftö ligger... farsan växte upp på grunsund... d liger väl ungefär där nånstans??


haha, -esser- bor på Skaftö. Oxå han uppväxt i närheten av Grundsund :D Du får tjöta på han att flytta "hem", så vi kan burna mc hela dagarna :tummenupp

EDIT: GrunDsund heter det :whip
 
Last edited:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Poffer skrev:
haha, -esser- bor på Skaftö. Oxå han uppväxt på Grundsund :D Du får tjöta på han att flytta "hem", så vi kan burna mc hela dagarna :tummenupp

EDIT: GrunDsund heter det :whip

ja vet att de heter grunDsund.. men ja missade ett D.. ja får ta å flytta dit så vi kan åka lite!! hehe.. vi får ta d te sommarn!! ha de!!!
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
-esser- skrev:
ja, det får vi göra.... P.S. bor inte i grundsund(hatar d stället) men bor på skaftö)

ok.. d får vi göra.. farsan å mosrsan känner nåra som bor på skaftö... andersson heter dom... en av sönerna heter Daniel tror ja.. han e typ 18.. vet du vilka d är lr?? bor på östersidan tror ja.. nå ställe som heter evensås lr nåt..
 

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Skaftö (Uddevalla)
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Fluxir skrev:
ok.. d får vi göra.. farsan å mosrsan känner nåra som bor på skaftö... andersson heter dom... en av sönerna heter Daniel tror ja.. han e typ 18.. vet du vilka d är lr?? bor på östersidan tror ja.. nå ställe som heter evensås lr nåt..

nja, inte nu.. men om jag ser dem kanske... :confused: mmm evensås ligger ju precis utanför östersidan!!! :hej
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top