sunkan skrev:Vaer får man tag på en laptimer?? En sån är ju ett måste vid tävling antar jag!?..
Vad använder ni för laptimer ni som kör rookie klasserna???.
MVH// jonas
sunkan skrev:Vaer får man tag på en laptimer?? En sån är ju ett måste vid tävling antar jag!?..
Vad använder ni för laptimer ni som kör rookie klasserna???.
MVH// jonas
sunkan skrev:den där grejen som de sätter fast på framgaffeln är inget men behöver stå för själv med andra ord???
Laptimer är altså inget måste för att tävla? den är bara till för träning?? och den har inte något riktigt syfte vid tävling!
sunkan skrev:skönt då vet jag det tack grabbar!..
då var det ur världen.
ecce skrev:Glömm inte att inhandla ett fäste bara brukar finnas på banan för en hundring eller kolla om nån här har ett att sälja...
sunkan skrev:ett fäste??? hur ser ett sådant ut då??
erik skrev:Den svarta saken på framskärmen är transponderfästet.
sunkan skrev:okok.. Hur får man tag i ett sådant??? Måste ju finnas nått ställe sm gör sånt??+
sunkan skrev:okok.. Hur får man tag i ett sådant??? Måste ju finnas nått ställe sm gör sånt??+
Quitte skrev:Transponderfästen finns att köpa/hyra för 60kr i sekretariatet. Åtminstone vid en SO-deltävling.
sunkan skrev:jag får väl ta och ringa till LMS och kolla i fall de lånar ut sånt eller har att köpa när jag åker dit nästa gång!...
sunkan skrev:ok så det är inget man behöver tänka på??
Kolla på www.laptimer.se Gymma prylar från starlane, powershifts, tidtagare med gps mm"Vi i rookieklasserna" hehe, vi använder nog det billigaste. Vilket oftast är AIM's billigaste. Testa klicka på HPP Racing bannern till vänster här... dom har dom.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|