Fluffig
Vill men kan inte
Hej
Vid ett flertal tillfällen har man ordnat gruppköp av larm till oss på sporthoj så jag undrar helt kort om det blir något liknande inom kort.
Annars undrar jag om ni har något bra larm att rekommendera. Vågar inte chansa på att jag får ha hojjen i fred annars.
Jag har tittat på det här från bikersneed.se. Kan det vara något
MC-larm Cheetah CHC-WPTX
Fjärrstyrt larm med imobilizer. Inbyggd 127dB sirén.
Känner av vibrationer, tjuvkopplings-försök samt strömförändringar. Har även slinga för skydd av t.ex. sidoväskor.
Enkel installation (bör dock utföras av fackman).
Passar i princip alla MC, med eller utan insprutning eller fabriksmonterad imobilizer.
Pris 1295:-
PS Någon mer som har fukt i garderoben så att skinnstället sitter lite extra trångt just nu.
PS2 Har sökt på trådar på gruppköp men inte hittat något
Vid ett flertal tillfällen har man ordnat gruppköp av larm till oss på sporthoj så jag undrar helt kort om det blir något liknande inom kort.
Annars undrar jag om ni har något bra larm att rekommendera. Vågar inte chansa på att jag får ha hojjen i fred annars.
Jag har tittat på det här från bikersneed.se. Kan det vara något
MC-larm Cheetah CHC-WPTX
Fjärrstyrt larm med imobilizer. Inbyggd 127dB sirén.
Känner av vibrationer, tjuvkopplings-försök samt strömförändringar. Har även slinga för skydd av t.ex. sidoväskor.
Enkel installation (bör dock utföras av fackman).
Passar i princip alla MC, med eller utan insprutning eller fabriksmonterad imobilizer.
Pris 1295:-
PS Någon mer som har fukt i garderoben så att skinnstället sitter lite extra trångt just nu.
PS2 Har sökt på trådar på gruppköp men inte hittat något