Vafan, är inte du bannad? Upp på ignore list igen ska du, hejpåremaverick_750rr skrev:Vad är det för speciellt med bilderna?
Ska det spegla stöldgods tillsammans med en mörk&fin BMW?
750RR
Valfett?UrbanTiger skrev:Vad var det i lådorna ?
????????????? bra svar när du är trådstartaren. spela tuff och snacka om ignorelist men starta en tråd och svara som en idiot det funkar! har varit i åkeri branschen i 10 år och den där lossningen är inget märkvärdigt hur tror du annars man skall kunna genomföra en flytt i city med alla bilar. på insidan av liften finns en landgång liggandes så bmw:en uttsätts för ingen större fara!Spiken skrev:Valfett?![]()
räser-kocken! skrev:????????????? bra svar när du är trådstartaren. spela tuff och snacka om ignorelist men starta en tråd och svara som en idiot det funkar! har varit i åkeri branschen i 10 år och den där lossningen är inget märkvärdigt hur tror du annars man skall kunna genomföra en flytt i city med alla bilar. på insidan av liften finns en landgång liggandes så bmw:en uttsätts för ingen större fara!![]()
UrbanTiger skrev:Att vissa hanterar valfett som andra hanterar sopor![]()
Anledningen till att jag skrev så var för att maverick verkar tycka det är underhållande att slänga in någon hycklande kommentar i alla mina trådar, vilket i slutändan blir ganska tråkigt att läsa. Framförallt efterssom jag inte behandlat honom på ett likvärdigt sätt.räser-kocken! skrev:????????????? bra svar när du är trådstartaren. spela tuff och snacka om ignorelist men starta en tråd och svara som en idiot det funkar! har varit i åkeri branschen i 10 år och den där lossningen är inget märkvärdigt hur tror du annars man skall kunna genomföra en flytt i city med alla bilar. på insidan av liften finns en landgång liggandes så bmw:en uttsätts för ingen större fara!![]()
Tack, det var precis det som var själva "syftet" att visa med denna tråden.sEiKo skrev:Bakom lastbilar med bakgavellyft står det att man ej får vistas eller parkera inom 3 meter(eller var det mer?) bakom fordonet.
Stod lastbilen där först så hajjar jag det roliga med det, hade jag kommit ut till bilen om jag ägde den så hade jag blivit lite svettig.
Hahahaha!!! Att mavve har nått emot 125or går jag inte på, dessutom förstår jag inte vilket bemötande det är du snackar om! ...alla e alltid skit trevliga mot mig iaf och jag kör(körde) 125:aSpiken skrev:Anledningen till att jag skrev så var för att maverick verkar tycka det är underhållande att slänga in någon hycklande kommentar i alla mina trådar, vilket i slutändan blir ganska tråkigt att läsa. Framförallt efterssom jag inte behandlat honom på ett likvärdigt sätt.
Appropå det där med valfett så var det i ren ironi jag skrev det då först och främst själva uppfinnaren av ordet gjorde sig mödan att skriva i tråden och för det andra för att jag inte har ngn susning om vad som fanns i lådorna. Att du sen tycker att jag är en idiot är väl för att jag kör 125:a, hade jag istället skrivit R1 eller ngt annat "tufft" så hade jag blivit bemött med en helt annan respekt. Heter inte det här forumet offtopic förresten?
Förövrigt så har jag ingen erfarenhet av lastning på det där viset, därav att jag tyckte det såg ganska farligt ut med tanke på bilen som befann sig ca 2dm under själva liften.
Med all den respekt man möts av som 125:a förare från många av de lite större åkarna så överväger jag snart att sjunka ner till deras låga nivå och beté mig som de i sina ögon ser en "fjunis på 125cc" göra...suck
/Edit
Läst precis vad maverick skrivit i sin tidigare post. Tro fan det är samma kommentar som alltid. Du är det mest trångsynta till människa jag någonsin stött på, maverick. Ditt intellekt måste ha slutat att utvecklats som 9-10 åring. För det var ju i den åldern de med dålig självkänsla var tvungna att hävda sig hela tiden inför alla andra för att känna att de var med i "gänget". När jag träffade dig på sh festen i göteborg verkade du vara en riktigt go kille och där kom du inte med några av dina ovanstående kommentarer. Du ville till och med lägga ut lite pengar för att jag skulle kunna köpa en sh tröja. Men nu har jag förstått att allt som har sagts om dig desvärre är sant... hoppas du känner dig nöjd.
Jo, oftast är det ju så. Förutom för trångsynta människor som ser till åldern/kubiken istället för till individen, sådana som maverick. 19 åringar som tror att de är överlägsna allt och alla för att de kört hojen ostrypt i 1 år trots att de inte får. Nej, jag trodde något helt annat om honom när jag träffade honom. Nu hoppas jag att jag slipper få se hans fula nyna igen, för hur det än går kommer han alltid att förbli den där "lilla killen med outvecklat intellekt och dåligt självförtroende som man inte kan lita på för fem ynka öre" i mina ögon. Men jag förstår att du försvarar honom, han är väl lite av en idol för dig.kajlyl skrev:Oftast är det väl föraren och inte hojjen som avgör bemötandent![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |