Silwer
för******
hårda bud, skriv R1 i stället för 125 så är du helball sen.
not
not
känner honom personligen och kan säga att han är varken trångsynt eller har något outväcklat intellekt!Spiken skrev:Jo, oftast är det ju så. Förutom för trångsynta människor som ser till åldern/kubiken istället för till individen, sådana som maverick. 19 åringar som tror att de är överlägsna allt och alla för att de kört hojen ostrypt i 1 år trots att de inte får. Nej, jag trodde något helt annat om honom när jag träffade honom. Nu hoppas jag att jag slipper få se hans fula nyna igen, för hur det än går kommer han alltid att förbli den där "lilla killen med outvecklat intellekt och dåligt självförtroende som man inte kan lita på för fem ynka öre" i mina ögon. Men jag förstår att du försvarar honom, han är väl lite av en idol för dig.
Oj, vad ska jag ta mig till?kajlyl skrev:känner honom personligen och kan säga att han är varken trångsynt eller har något outväcklat intellekt!
22år btw (eller?)
Sen så är det nog väldigt få som dömer efter kubiken, och mavve är garanterat inte en av dom...
Någon idol är han inte.. faller snarare under gruppen "polare"![]()
p.s. om du jobbar lite på din sociala kompetens så kommer du säkert få fler vänner.. kan inte vara lätt att vara utstött![]()
Hahaha, där fick du allt till detUrbanTiger skrev:Ingen trampar omärkt på Spiken, LR hur![]()
Sadam skrev:Ja men de gör ju inget, är ju bara en bmw![]()
Prova valfett, ska tydligen vara bra mot det mestaSpiken skrev:Oj, vad ska jag ta mig till?![]()
Ja, du kan ju få låna lite om du vill. Har hört att valfett ska vara bra mot knubbighetkajlyl skrev:Prova valfett, ska tydligen vara bra mot det mesta![]()
![]()
Knubbig? skulle jag inte på stå 73kg på 178cm är väl rätt normalt, dessutom hyffsat "välbyggd"Spiken skrev:Ja, du kan ju få låna lite om du vill. Har hört att valfett ska vara bra mot knubbighetHar du riktigt tur så kanske den där avskyvärda "tuppkammen" du hade på bilderna i "BB Linda" tråden försvinner också
![]()
Du går el va?kajlyl skrev:Knubbig? skulle jag inte på stå 173kg på 178cm är väl rätt normalt, dessutom hyffsat "välbyggd"
Tuppkam har jag väl ändå inte??![]()
Inga personangrepp nu!!!
Fortsätter du så kommer jag tvinga dig att hålla hand och sjunga Freppas We shall overcome!!![]()
kajlyl skrev:Knubbig? skulle jag inte på stå 73kg på 178cm är väl rätt normalt, dessutom hyffsat "välbyggd"
Tuppkam har jag väl ändå inte??![]()
Inga personangrepp nu!!!
Fortsätter du så kommer jag tvinga dig att hålla hand och sjunga Freppas We shall overcome!!![]()
hmm.. hur får du ihop det?maverick_750rr skrev:Säg inte 178 när du i verkligheten är mindre än jag och sist jag kollade(läses NU PRECIS) var jag 172
750RR
kajlyl skrev:Palla dig ner till hamnen imorrn så kör vi en rygg mot rygg
kajlyl skrev:hmm.. hur får du ihop det?
har för mig att jag är snäppet längre, men lite över 172 måste du väl ändå vara!![]()
Palla dig ner till hamnen imorrn så kör vi en rygg mot rygg![]()
![]()
Blue skrev:Får jag vara med....![]()
![]()
maverick_750rr skrev:klart du får, alla som är under 165cm får vara med
750RR
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |