wonderwizard
Tjuvjägare
Jag måste skriva av mig lite, är lite smått irriterad eftersom jag hela tiden trott att jag hittat färgkoden till Yamaha Lavaröd metallic (0918 DRMK = Dark Red Metallic) som Yamahacenter gett mig.
Men idag var jag till lackeraren & skulle kolla om han kunde blanda denna färgen, så får jag som svar NEJ.. vafan.. vad nu detta? trodde självklart att han skulle kunna blanda ihop detta till mig.
Men han visar 2 andra kulörer som jag kan få i stället.
den ena är BMW Mörkröd metallic
den andra är Volvo Mörkröd metallic
visst ser dessa bra ut (i burken / på en träspatel) men hur fan ser dessa ut på större ytor ?
är det någon som känner till vilka dessa färger är ? o vilka bilar dessa sitter på ? kanske äger en sådan, så posta gärna ett par bilder så jag får se.
Funderar allvarligt på att byta färg helt & hållet.
// S. urpuppa
Men idag var jag till lackeraren & skulle kolla om han kunde blanda denna färgen, så får jag som svar NEJ.. vafan.. vad nu detta? trodde självklart att han skulle kunna blanda ihop detta till mig.
Men han visar 2 andra kulörer som jag kan få i stället.
den ena är BMW Mörkröd metallic
den andra är Volvo Mörkröd metallic
visst ser dessa bra ut (i burken / på en träspatel) men hur fan ser dessa ut på större ytor ?
är det någon som känner till vilka dessa färger är ? o vilka bilar dessa sitter på ? kanske äger en sådan, så posta gärna ett par bilder så jag får se.
Funderar allvarligt på att byta färg helt & hållet.
// S. urpuppa