Ledsen som fan! De sålde min Mille

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(
 
Last edited:

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
_raffe_ skrev:
2679513 NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(


KÖP MIN!!!
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Usch då :(

Tråkigt tråkigt...Men de kommer flera tillfällen ;):)
 

DDoric

Behöver mer pengar
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 600 -04
Sydafrika tror jag ligger c:a 1100 mil bort. Men det finns inget land närmare som du kan handla ifrån?
Typ Italien borde ha en del...:D
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
Skåne karlstad ca 50mil oh sedan hem !!!! blir massa mil! ha ha BLEV FEL!!!!

Visst är det skumt då han sa till mig att han inte skulle va på firman ens, jag skulle ju ha åkt ditt tidigarre så klart om jag bara visste hur läget va!
 
Last edited:

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Ort
dalarna
Hoj
Hayabusa -03 Biltema Editon
_raffe_ skrev:
2679513 NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(
samma här, skulle precis slå till på en hayabusa i skövde men nån fan han slå till före. hade fixat pengar å transport. man blir helt matt
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Fattar helt ärligt inte varför man ordnar med transport och dylikt om man inte ens lagt handpenning. Hur många gånger tror ni inte en handlare hör: -"Jag tar den." för att sedan aldrig se av kunden igen?

Samma sak som när man annonserar ut en sak och nån ringer och frågar om man kan "hålla" den. Troligt. Visst kan jag hålla den om du är först hit.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
_raffe_ skrev:
2679513 NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(
'
Om du mister en står dig 1000 åter. Minsta problemet om den hoj blir såld framför ögonen.
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
_raffe_ skrev:
2679513 NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(

Riktigt jäkla drygt! Missade en affär på ett liknande sätt i sommar, var riktigt bittert ..

Men kan du inte hitta nått på blocket då? Borde väl kunna fixa en bättre deal där ...
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Bittert, men som nämnt ovan, förstår säljaren till stor del om du inte hade nämnt handpenning o.sv.

Har du erbjudit dig att lägga handpenning och göra "klart" däremot och säljaren nekat. Då är det jävligt dålig stil!
 

Sören

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CB 750 -74, Honda CB 1100 F -83 med flera
_raffe_ skrev:
2679513 NU är jag bara ledsen!!!! Snackade med Nordbecks MC om aprilian innan jul, de fick alla uppgifter om mig. Fick hans mobilnr så jag fick tag på han direkt då han inte skulle va på firman. Imorgon skulle jag köra 1100mil för att hämta den, skulle bara göra upp om tid! MEN idag läser jag min e-mail att han sålde hojen redan igår!! jag som fixade pengar oh transport och ringd varenda djävla försäkringsfirma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ LEDSEN Mille skulle stå i vardagsrumet oh jag skulle smeka henne varje dag!!! :(

Kan denna vara till tröst :pannkyss
http://www.blocket.se/vi/8984180.htm?ca=16_s
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top