Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag behöver bara skriva av mig lite, ni som inte är intresserade behöver inte läsa. Jag håller på att bryta upp efter ett två år långt förhållande och är helt knäckt över detta. I början var allt så underbart, det bästa som hänt mej, men på sista tiden har inget varit sig likt. man kan säga att vi hatälskar varann, väldigt passionerat emellanåt och mycket förtvivlan andra stunder. Nu har vi iaf bestämt oss för att dela på oss fast ingen egentligen vill. Jag är helt knäckt över detta, varför ska livet vara så tungt, när man äntligen hittar någon som man vill leva hela livet med så kommer dumheter ivägen, det känns så infekterat nu att det knappt går att ta i. Jag är helt knäckt, men jag vill bara säga att jag älskar dig än Andreas.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ahh, det förklarar inläggen i dom andra trådarna.

Glöm, gå vidare, snart är du på fötter igen!

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Ja jag bröt upp i helgen med min tjej. Tungt men det går över så småningom. Gillade varann å så men det klickade nånstans på vägen trots allt. Blev oftast kaos över ingenting. (nån som känner igen det?:rolleyes: ) Kan iofs ha att göra med den stora ålders skillnaden (hon 19 jag 30) plus att jag har barn?.

Så det är bara att bita ihop Kawakex, det GÅR över :tummenupp :)

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Han hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen

HanneZ skrev:
2513133 Ahh, det förklarar inläggen i dom andra trådarna.

Glöm, gå vidare, snart är du på fötter igen!
Snälla vill du förklara det, fattade inte riktigt vad du menar?:)

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kawakex skrev:
2513150 Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Han hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen

Jo människor, flickor som pojkar, får ofta ett väldigt sug efter uppmärksamhet i din situation.

turbonegro

Turbojugend
Gick med
7 May 2003
Hoj
hojlös
Är det allmän brytauppvecka nu eller?? jag blev också singel i lördags, ingen höjdare.. Alla säger att det går över så det är nog bara att vänta så känns det förhoppningsvis bättre om ett tag.

Dark_Messenger

Guest
Steg 1. Bolaget
Steg 2. Dra ihop gänget.
Steg 3. Sup.
Steg 4. Krogen.
Steg 5. Ragga sinnesjukt mycket.

Upprepa i några veckor/månader.

Det ordnar sig. Tiden läker..
Se till att inte vara själv och älta bara. Träffa folk.

Har du tur träffar du dessutom någon vettig snubbe som inte bara vill ligga.

Do it! :tummenupp

MC Doktorn

Guest
Livet går vidare nya tag och snart hittar man en ny och det gamla är ett minne blott :pannkyss

Last edited:

Kia

Guest
Det finns ju alltid en anledning till varför det inte funkar.... Då är det kanske ibland bättre att gå vidare och inte titta mer i backspegeln...

Hoppas att du snart är på fötterna igen... :pannkyss

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
sånt e livet... gjorde slut me min sambo i februari trots att jag älska henne massor, vi bråka för mkt, vissa människor går inte ihop helt enkelt..
va helt knäckt minst fram till juni-juli.. nu e jag bara halvknäckt :tungan

men men, livet går vidare, jag skaffade mig istället ett jobb jag velat haft i flera år och en hoj o körkort...

Fast inte fan blev jag gladare för det iof, men jag skaffade iallafall saker jag velat ha länge, det som är poängen.. ba se te o göra sånt man drömt om, passa på...

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Kawakex skrev:
2513150 Det känns inte som om jag nånsin kommer att bli hel igen! Han hade så gott som alla de egenskaper jag letade efter. Sån tur har man inte igen

Du kommer träffa någon minst lika bra.

Det finns flera bra killar, min tjejs kille bla, är helt suverän! :tummenupp

MC Doktorn

Guest
Kia skrev:
2513167 Det finns ju alltid en anledning till varför det inte funkar.... Då är det kanske ibland bättre att gå vidare och inte titta mer i backspegeln...

Hoppas att du snart är på fötterna igen... :pannkyss

Haha jag hann svara före dig :yoparty

Gabor

Guest
Kawakex skrev:

Försökte du göra om honom, fixa de sista egenskaperna som saknades ?? eller tröttnade han bara ?? eller så passarman helt enkelt inte?? eller så kämpar man inte på utan ger upp för lätt......

Last edited:

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
turbonegro skrev:
2513158 Är det allmän brytauppvecka nu eller?? jag blev också singel i lördags, ingen höjdare.. Alla säger att det går över så det är nog bara att vänta så känns det förhoppningsvis bättre om ett tag.
September är tydligen den månaden då flest förhållanden går i graven...

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Om det är denna personen du vill spendera resten av livet med så se till att få tillbaka honom.
Om det känns rätt, jaga det, känns det fel så gå vidare.
Det är alltid tungt i början men samtidigt ska man inte gå ner sig förmycke för något som endå bara hade gjort en deprimerad på något sätt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept