Stoppsladd skrev:2513454... Det va kul så länge det varade.
Tills hon blev vuxen eller vaddå??
Stoppsladd skrev:2513454... Det va kul så länge det varade.
Madhonda skrev:2513360Hmm....i värsta fall, har han med det uttalandet hittat en ny.
Sök på forumet så ska du hitta en siljon trådar som behandlar detta ämne. Oftast är det då förstås tjejer som "inte vet vad dom vill" och har hittat en ny.
Får man fråga hur gammal du är....eller ung rättare sagt. Det blir svårt att leva ett helt liv utan hjärtesorg.
That´s life.!!!
Kawakex skrev:2513598Nej du har rätt, det är bara svårt att se en väg ut när man är mitt uppe i det. Det är bara så svårt att tro att det finns nån lika fin som han va i början.
Tack för allas omtanke.Missvims skrev:2513665Lider med dig Kawa, det där kan inte vara en bra sits för nån av er.
Men håller helt med alla andra här, se till att komma bort från honom fort. För om han har dumpat dig ska du inte ge honom fler chanser att få tillbaks det han har valt bort. Det verkar som om det är hans lägenhet i dina svar, så kolla efter allt som går att hitta tillsvidare, det finns alltid någon utväg.
Min syrra satt i nästan samma sits som dig tidigare (men då omvänt att hon gjort slut) och hon terrade bostadsbolaget tills dom nästan kräktes på henne och gav henne en lägenhet för att slippa hennes tjat. När du väl blir fri kommer det ta några månader innan du mår bra, men du kommer "glömma" honom och inse att han egentligen inte var den rätta för dig.
Håller tummarna för att allt löser sig!
Kawakex skrev:2513417Tja!
nej jag tror inte att han hittat nån ny, vi bor ihop och jag är inte född igår. Fattar bara inte vad som hände. Jag är 25 år och pallar inte fler jättesorger, får väl va singel ett tag.
Jag har provat allt, jag har gett han space med, inget verkar bita. Men emellanåt har vi det bra och mysigt och jag börjar slappna av men då påminner han mig om att vi inte är ihop. Det är jobbigt att bo med nån man inte är ihop med. Jag har inte hittat nåt eget än.
Kawakex skrev:2513598Nej du har rätt, det är bara svårt att se en väg ut när man är mitt uppe i det. Det är bara så svårt att tro att det finns nån lika fin som han va i början.
Men om han nu träffat nån annan, varför vill han inte släppa taget helt då, fortfarande spenderar vi all ledig tid ihop och hittar på kul saker och är intima och allt, men det räcker vi ska köpa nåt till hemmet eller sätta upp en tavla eller nåt, så påminner han mig om att han inet vet om vi kan leva ihop eller ej och vi kan inte få igjordning hemma har nyss flyttat till en annan lägenhet och jag har inte packat upp allt mitt, vet ej när jag åker ut.Biturbo skrev:2513689Hjärtesorger kommer du, väldigt troligt, att ha flera gånger till så kom ihåg denna och hur du kom ur den. För det kommer du göra. Det enda tips jag kan ge dig är att sysselsätta dig. Gör saker hela tiden med dina vänner. Men glöm för all del inte att stanna upp och tänka över situationen i mellanåt.
Det där myset ni har när det passar honom är bland det elakaste någon kan göra. Han "lovar" dig en massa saker med kramar och sex när han själv vill för att sedan knuffa bort dig med ett "vi är inte ihop" när det inte passar längre. Utnyttjas kallas det visst och det tycker jag inte at du skall gå med på.
Jag håller med Mad. Jag är också rätt säker på att han träffat en ny..
Kawakex skrev:2513734Men om han nu träffat nån annan, varför vill han inte släppa taget helt då, fortfarande spenderar vi all ledig tid ihop och hittar på kul saker och är intima och allt, men det räcker vi ska köpa nåt till hemmet eller sätta upp en tavla eller nåt, så påminner han mig om att han inet vet om vi kan leva ihop eller ej och vi kan inte få igjordning hemma har nyss flyttat till en annan lägenhet och jag har inte packat upp allt mitt, vet ej när jag åker ut.
Det är bara det hårda regelverket som funkar i ett sådant här fall. Som vanligt. Dumpa. Stenhårt. Säg upp bekantskapen. Byt gym om ni har samma. Radera nummer. Svara INTE. Öppna INTE.Kawakex skrev:2513734Men om han nu träffat nån annan, varför vill han inte släppa taget helt då, fortfarande spenderar vi all ledig tid ihop och hittar på kul saker och är intima och allt, men det räcker vi ska köpa nåt till hemmet eller sätta upp en tavla eller nåt, så påminner han mig om att han inet vet om vi kan leva ihop eller ej och vi kan inte få igjordning hemma har nyss flyttat till en annan lägenhet och jag har inte packat upp allt mitt, vet ej när jag åker ut.
Nä ska inte gnälla bara j-ligt jobbigt att ge ultimatum om man vill vara kvar, men det är ju inte som det va. Ville bara skriva av mig lite och höra andras tankar. Men hittar jag en lägenhet då flyttar jag och har jag väl gjort det finns det ingen återvändo, det vet han och han stoppar mig inte. Jag hade en lgh på G det var inflyttning 1:a dec, det tyckte han va skönt sa han att det inte va på en gång jag skulle flytta, jag frågade hade du hellre velat att jag flyttade 1:a nov, men han sa nej. fattar inget, men tyvärr fick jag inte den. har en annan på G 1 mil utanför stan, inflyttning om 1 vecka. Men jag vill ju inte egentligen.Gabor skrev:2513754Äta och ha kakan kvar....finns ett talesätt.
Ok, han har ingen annan, men det är inte dig han vill ha, kanske letar, kanske inte...men han har inte rätta känslan eller så är han jävligt omogen och velig.
Ge han ett ulltimatum, antingen så är ni ihop och han slutar komma med "vet inte "snacket...fortsätter det ....DRA...
Eller så fortsätter du att gnälla här....
Kawakex skrev:2513734Men om han nu träffat nån annan, varför vill han inte släppa taget helt då, fortfarande spenderar vi all ledig tid ihop och hittar på kul saker och är intima och allt, men det räcker vi ska köpa nåt till hemmet eller sätta upp en tavla eller nåt, så påminner han mig om att han inet vet om vi kan leva ihop eller ej och vi kan inte få igjordning hemma har nyss flyttat till en annan lägenhet och jag har inte packat upp allt mitt, vet ej när jag åker ut.
Jag vet, det känns som om jag hudlös badar i salt, men hur kan man bryta med nån man vill va med. Tack för alla goda råd.Cervantes skrev:2513836Men det är väl fan bara kasta ut han! Ifall han vill ta alla goda bitar av ett förhållande men endå säga hela tiden att det inte är säkert att han vill ha dig så är det ju bara strypa förhållandet direkt! Vill han ha dig så får han väl komma krypandes tillbaka men som det är nu så är det ju till 100% på hans villkor och det kommer bara förstöra dig med tiden! att bryta kommer man över men att bryta och ha kvar killen fast bara nästan är som att hälla salt i såret..
Kawakex skrev:2513847Jag vet, det känns som om jag hudlös badar i salt, men hur kan man bryta med nån man vill va med. Tack för alla goda råd.
Madhonda skrev:... Krossa ett par hjärtan på pin tji och fundera lite ...
Du har rätt man måste läka först.Rash skrev:2513858Den hårda vägen. Finns inget annat. Bara att tycka synd om dig själv ett tag och sedan börja om. Tror att det är bra för själen att gå vidare på ett bra sätt
Inte förhasta sig med att börja knulla runt som fan direkt. Känns som att man blir lite vilsen då.. Eller inte man, folk
valmers skrev:2513773Det är bara det hårda regelverket som funkar i ett sådant här fall. Som vanligt. Dumpa. Stenhårt. Säg upp bekantskapen. Byt gym om ni har samma. Radera nummer. Svara INTE. Öppna INTE.
Ja, det är svårt, men du gör dig olycklig om du inte gör det.
Kawakex skrev:2513890Du har rätt man måste läka först.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|