Happ får ta och dra igenom det här nu då...
Jag har fått TJATA om MC sen 16 års ålder, året där på så gav dom klartecken och jag förgrymmad raska ner till körskolan och skrev in mig. Gjorde Teorin o så var det till att leta HOJ
O farsan är Snål-Werner så det gick ju INTE så bra att hitta hoj till mig. Fast vi hitta ett renoveringsobjekt (Min KÄRA RG) som vi pula med och den blev besiktad och klar nu i våras (ännu en
) och då tänkte jag...ÄNTLIGEN nu får jag börja köra bara att köpa ett MC-ställ
MEEEEEEN så kom Werner fram igen...Så det blev MASSA tjat för att jag skulle få ett vettigt ställ för pengen, o farsan vinka runt med ställ från 1783
utan skydd m.m. Och morsan ville att jag skulle vara helpackad med skydd vilket jag också ville. Vi hade en släkting som råka ut för en mc-olycka precis efter min teori skrivning, hon bröt nacken
och har nyligen börjat ta sina första steg, massa nervtrådar som är av m.m. Och så fick jag tillslut ett bra ställ som även farsan blev nöjd över (tillslut)
och nu IDAG körde jag upp för 125a...Så att det blev sent är väl skitsamma jag har fått kämpa iaf. Och jag ska snart byta upp mig!
Till en SV650. DET kommer INTE bli lika segt, vi har börjat kika på lite hojar och sånt!
Så nu har ni hört min historia iaf
Tack till er som grattat