VA FAN!
Hade jag vetat att Villa Villekulla låg där hade jag inte tvekat en sekund på att följa med
jag provsatt t.o.m Pippis havrehoj!!
Får fråga lite fint här då!!! inga av er som krockade utanför Braås?
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/tre-motorcyklister-skadade-utanfor-braas(694416).gm
jasså du, de var inte snygg-anders du provsatt då?
tänkte på de, vart är bilden på bad boy mike när han poserar som guldlock? upp me na!
// FISHI
du är så söt micke!
Flörtis!!! jag har en söt bild på dig med..
kalla mig inte flörtis
Den bjuder jag på
du är juh den enda och rätta flörtis du..
men men, en riktig player erkänner juh aldrig det!
fan de är juh inte ens kul o gå på krogen med dej, man hinner juh inte ens komma innanför dörren och de 24-57 brudar efter dej.. den enda som blir kvar är bartendern för hon kan juh inte lämna sin post, och limma på dom är juh hopplöst..
Och allt efter som kvällen går så börjar drinkarna smaka mer och mer vatten tills det att dom enbart innehåller JA, vatten..
Helt knäckt*.
De var så jävla nära man fick med sej ett par tjejer hem, de var bara två småsaker som felade, hade jag inte varit såå full och varit the one and only FLÖRTIS så jävlar =
FISHI out
du är juh den enda och rätta flörtis du..
men men, en riktig player erkänner juh aldrig det!
fan de är juh inte ens kul o gå på krogen med dej, man hinner juh inte ens komma innanför dörren och de 24-57 brudar efter dej.. den enda som blir kvar är bartendern för hon kan juh inte lämna sin post, och limma på dom är juh hopplöst..
Och allt efter som kvällen går så börjar drinkarna smaka mer och mer vatten tills det att dom enbart innehåller JA, vatten..
Helt knäckt*.
De var så jävla nära man fick med sej ett par tjejer hem, de var bara två småsaker som felade, hade jag inte varit såå full och varit the one and only FLÖRTIS så jävlar =
FISHI out
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |