Lelle Träffen Gotland 2006!!

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Kärregård skrev:
2248624 Hahaha..den groggen var fan inte dålig,Cathy tyckte om den tyckte jag det såg ut som hahaha.gick ju knappt o dricka,men ner skulle den,men det var visst lite kvar i glaset på morgonen..typiskt,slöseri ju :huvet
jag däckade nog grymt efter den..Yates sa att han hade hoppat på mig utan att jag vaknade...

kan ha varit så att fikus fick ligga jämte :krama kommer inte ihåg..
Jag hörde att Benjamin och Yates låg på varsin sida om dig nakna.... :gnissla

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Mary skrev:
2248650 Jag hörde att Benjamin och Yates låg på varsin sida om dig nakna.... :gnissla

Haa, iår så va de ingen nakensova! Du ville ju inte sova bredvid mig jue!!! :D

Däremot så vakna jag med en korvajävel i handen efter o ha däckat i soffan!
Undra hur den kom dit Kärregård :fatta!

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
yates skrev:
2248691 Haa, iår så va de ingen nakensova! Du ville ju inte sova bredvid mig jue!!! :D

Det var väl ganska lindrigt.

Mina kompisar samt en av kameramännen hjälptes åt att slita av mej mina shorts när jag hängde uppochner i taket på bussen på väg hem från lekarna.
Så nu blir väl röva med på Lelle filmen oxå... :huvet
Men det får man väl bjuda på då :arsele :D

Kärregård

RackabajkMc
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
R1 Streetfighter Bad As!
yates skrev:
2248691 Haa, iår så va de ingen nakensova! Du ville ju inte sova bredvid mig jue!!! :D

Hahahaha..det var roligt..särskilt när du hade den i ansiktet när du vakna :D
tänkte smetat in den med senap eller nåt..tur att jag inte gjorde de,då hade jag väl sett ut som han til höger :kryckor

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Mr Helmut skrev:
2248261 Som jag fattade det förra året så åkte dom taxi från kalmar för att kuna dricka hela veckan?

Samma nu också?

Vet inte men hojarna hade dom inte med sig i alla fall. Ska bifoga en bild på Berra när han somnat i en stol och fallit rakt bakåt och fortsätter sova.

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Kärregård skrev:
2248888 Har ingenaning :trött ...yates brukar klä av sig o gå naken har jag hört :tummenupp
Hahaha.... ja han vaknade väl till i köket nånstans...

Annars va det en Dalmas som sprang naken runt vår stuga!!! :7peta

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Calle^^ skrev:
2248644 Hehe.. denna snubbe stog å berätta för oss sketpackad kl.9-10 på morgonen att han kör på bakhjulet med sin Pan Europen´.. Han sade att d låter säkert som om ja skryter nu men den går lätt upp på 3.an med.. :) Helskön filur..Outlaw :yoparty

Jo vi råkade ut för honom också, han hade en kvarts utlägg om att han hade kört på bakhjulet och vurpat bla bla bla...Men cool var han helt klart

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
yates skrev:
2248974 Kunde väl inte veta att du smugit dig in hos mig när jag däckat :va :hihi
Det va det värsta :fatta! Där låg man och sov som bäst och vaknade alldeles förskräckt och kallsvettig av att en nakenyates lagt sig bredvid :hihi

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mary skrev:
2248885 Jag känner en som halkade på sin spya :rofl

:rofl

Jag med... :rofl

Puss på dig Mary som bokat stuga till dig, mig, snajjp och Ch... Vi kommer ju iaf dit igen nästa år :fyllisar :banana

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
summerbar skrev:
2245262 Skriv en rad om vad du tyckte om lelle träffen gotland 2006!

Personligen så hade jag as kul! Bästa året någonsin! :tuttar :fyllisar
O sen att man kammade hem lite priset e ju bara en fet bonus! :yoparty
Så snart ska jag iväg på motorGP i assen tror jag de va! :banana
Man kom ju etta på burnouten! :yoparty

Åter igen så fan vad kul jag hade! Tjejer, trevligt folk, bra ös, ringen!

ps: det kommer nog en ny kådis hatt nästa år! (den jag hade brann upp i år!)! :brinnerup

Kör snyggt!
ah, var det du!!! haha Grattis!, du sa ju till mig precis innan du skulle upp att det skulle bli något extra, och det blev det verkligen! (Lite yr där ett tag va?)Jag var med och röstade på dig! GRATTIS! :tummenupp :Bugar Tycker precis som du att det var GRYMT kul!

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Kärregård skrev:
2249274 Gött..då bjuder Rackabajk på schnappi... :tuttar :öl :öl :fyllisar :tummenupp :tummenupp

Våga vägra schnappi!! :yoparty
Fast är nästan värt det att dra i sig några såna för att få se Holm äta bottensatsen!

Har inte tagit ställning till de rosa tjejdrinkarna än...

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Stoppsladd skrev:
2248711 Det var väl ganska lindrigt.

Mina kompisar samt en av kameramännen hjälptes åt att slita av mej mina shorts när jag hängde uppochner i taket på bussen på väg hem från lekarna.
Så nu blir väl röva med på Lelle filmen oxå... :huvet
Men det får man väl bjuda på då :arsele :D

Hehe, ja du bjöd ju på den! ;)

zink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
gixxer k5
Styggt nitad !!!

ja herregud....tror man börjar nyktra till nu....tack helmut för att vi inte gav upp vårat letande...vi hittade juh henne till slut. japp maria d é dig va pratar om....tack underbara grannar från sundsvall och sälen....ni gjorde veckan helt oförglömlig....tack kubb grannar från jönköping och tack för allt stöd man fick under sina 3 dagar på banan...nu har man iallafall inte bara slitit toppen på däcken...helt sjuk vecka att typ vakna och somna till motarder som skulle slanga utanför tältet och krom slädar som verkade ha svårt att stänga av hojjarna men vafaan...

många fina minnen och "stora" minnes luckor efter att skitskraj bjöd på "styr vobbel" ja nu é sommarn på G och jag längtar redan tbax till nästa träff!!!

Holm

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
cbr600 fighter, crf450, rd350
bottensatsen är ju den godaste :tummenupp ...tror att du drack upp den plus allt annat på tisdag kvälllen :fyllisar

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
zink skrev:
2250024 ja herregud....tror man börjar nyktra till nu....tack helmut för att vi inte gav upp vårat letande...vi hittade juh henne till slut. japp maria d é dig va pratar om....tack underbara grannar från sundsvall och sälen....ni gjorde veckan helt oförglömlig....tack kubb grannar från jönköping och tack för allt stöd man fick under sina 3 dagar på banan...nu har man iallafall inte bara slitit toppen på däcken...helt sjuk vecka att typ vakna och somna till motarder som skulle slanga utanför tältet och krom slädar som verkade ha svårt att stänga av hojjarna men vafaan...

många fina minnen och "stora" minnes luckor efter att skitskraj bjöd på "styr vobbel" ja nu é sommarn på G och jag längtar redan tbax till nästa träff!!!

styrfladder heter groggen, men jag har förståelse för att man inte alltid kommer ihåg rätta namnet :cpparty :dricka :rullandeu

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024