Lelle träffen

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
sandstream skrev:
Så här svarar GR:
Suck...
Det ryket har jag hört sen projektet startade. Vad jag vet så är vi inte i
konkurs.

Kjell Swartling

Inte så troligt att dom skulle svara med att jooo, vi är det och vi säger det rakt ut till alla som frågar....

Jag kan tyvärr inte som nilla se det som en skitsak. Det betyder att en Jäv.. massa pengar kan gå förlorade för en hel del personer om det nu hade vart så att dom var på väg in i en konkurs.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Inte skitsnack...bara nya tag,tiden får ju utvisa dett jag är ingen spårkärring// :7peta
Liwa1 skrev:
Inte så troligt att dom skulle svara med att jooo, vi är det och vi säger det rakt ut till alla som frågar....

Jag kan tyvärr inte som nilla se det som en skitsak. Det betyder att en Jäv.. massa pengar kan gå förlorade för en hel del personer om det nu hade vart så att dom var på väg in i en konkurs.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
A-star skrev:
Inte skitsnack...bara nya tag,tiden får ju utvisa dett jag är ingen spårkärring// :7peta

Vart är skitsnacket i inlägget mitt. Det är fakta att ftg går inte ut med i förhand till kreti och pleti att dom är på väg till konkurs.

Att det sedan är en stor förlust om för många ekonomiskt om dom vart på väg mot konkurs är inte heller det skitsnack, utan ren sanning och fakta.

:7peta på dig själv du

Där emot är det som du skriver om tiden. Det är med tiden kman ser vad som kommer att hända eller händer.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Va det inte det jag skrev.... :va Om tiden???? Jag tycker det är oxå tråkigt detta ,men alla löjliga påhopp på varandra hjälper väll inte i detta fall???? :huvet :hej http://www.gotlandring.se/kalender.asp
Liwa1 skrev:
Vart är skitsnacket i inlägget mitt. Det är fakta att ftg går inte ut med i förhand till kreti och pleti att dom är på väg till konkurs.

Att det sedan är en stor förlust om för många ekonomiskt om dom vart på väg mot konkurs är inte heller det skitsnack, utan ren sanning och fakta.

:7peta på dig själv du

Där emot är det som du skriver om tiden. Det är med tiden kman ser vad som kommer att hända eller händer.

Last edited:

sandstream

Guest
Liwa1 skrev:
Nu ska du inte vara sån :fatta!
När jag frågar svarar man! :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Liwa1 & A-star...ni missuppfattar varandra *S*

A-star skrev skitsnack, men skulle skriva skitsak...då det var de hon hade skrivit i inlägget tidigare & det var de hon menade egentligen.
Så, där blev det en liten miss som då Liwa uppfattade det som att A-star tyckte att hon pratade skit..haha.

Så kan bli under skriftens gång, inte konstigt att videoversioner av olika händelser uppstår bilxtsnabbt.

Hur som helst, jag ber alla om ursäkt för att jag drog igång denna löpeld....återgå till trådens ursprungsfråga.

1, Varma kläder & två par dojor.
2, Regnkläder är en riktigt bra idé.
3, Mycke pengar...mat & dricka kostar en hel del. Sen..man kan faktiskt missa sin färja & vara tvungen att pröjsa 650:- för en enkel biljett hem :(
4, Om tält, är det inte två lager så gärna en presenning.
5, Ipren & plåster är ett måste. (om plats finnes, en snygg manlig sjuksköterska)
6,
7,
8,
9,
10,

........bara att fylla på

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Hoj
Inte så många längre...
1, Varma kläder & två par dojor.
2, Regnkläder är en riktigt bra idé.
3, Mycke pengar...mat & dricka kostar en hel del. Sen..man kan faktiskt missa sin färja & vara tvungen att pröjsa 650:- för en enkel biljett hem :(
4, Om tält, är det inte två lager så gärna en presenning.
5, Ipren & plåster är ett måste. (om plats finnes, en snygg KVINNLIG sjuksköterska)
6, Extra DÄCK!!!!!!
7, MASSA ÖL!!!
8,
9,
10,

(OT en kompis fick förra året åka hem ifrån kneippbyn med punka på bakdäcket, gissa varför...?) :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
MotardFighter skrev:
16, Extra DÄCK!!!!!!

(OT en kompis fick förra året åka hem ifrån kneippbyn med punka på bakdäcket, gissa varför...?) :D

Extra däck, va fan tror du jag har mina plåster till då :D

Och sluta å tulla på mina MANLIGA sköterskor :fatta!

Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
jiGGa skrev:
Varma kläder. Det blir nästan minus grader på kvällen.
Och... Höll nästan på att glömma..... Vattentät tält om ni ska tälta :huvet

trodde du hade en tjej att värma dig på :rolleyes:

vi lyckades vända våran tält galet så våra luftmadresser vart smått flytande en kväll.

Gick åt mycket mer pengar än jag tänkt mig.....

Fundera på om man kan ta med någon slags kök så man slipper äta allt hos hamburgar kiosken som finns på campingen.

Ullis skrev:

haha bra svar, men det finns ju annars däck verkstäder på gotland också

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Vet inte vaför det blev knäppt....tänk va det kan bli fel när man tolkar saker olika.... :pannkyss till Liwa1 från mig :hoppa

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
När ni kommer hit så släng ett pm så ska vi åka några rikigt roliga vägar utan tjälskott eller skymda krön,kan inte alla men väldigt många.
ps: fri fart givetvis
hadet

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Ullis skrev:

Och sluta å tulla på mina MANLIGA sköterskor :fatta!

Jag vet iaf varför man ska ha extra däck med sig;)
Gick ju bara åt 6 st förra Lelle, men mycket rök vart det iaf=)

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Hej du Ullis!
JAg tycker inte man ska skriva saker som man inte vet! Vad är det för snack om att GR skulle vara konkurshotat?? Var har du fått det ifrån? Själv så jobbar jag på Gotlandring och jag råkar veta att det INTE är konkurshotat. Det är inte smart att sprida rykten. Du borde ta reda på fakta innan du vräker ur dig något sådant...
Ullis skrev:
Var in på Lelles idag.

De vet inte ens själva om det blir någon bandag på onsdagen, men just nu förutsätter de att det INTE blir någon.
Gotlandring är konkurshotat, så det beror också på VEM som kommer att äga stället under nästa år.

Sen är det som någon föregående "skrivare" skrev. 800 för heldag & 500 för halv...that´s it.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
print_screen skrev:
Hej du Ullis!
JAg tycker inte man ska skriva saker som man inte vet! Vad är det för snack om att GR skulle vara konkurshotat?? Var har du fått det ifrån? Själv så jobbar jag på Gotlandring och jag råkar veta att det INTE är konkurshotat. Det är inte smart att sprida rykten. Du borde ta reda på fakta innan du vräker ur dig något sådant...

Som jag skrivit i tidigare inlägg, jag citerar ingen utan har skrivit de uppgifter som jag fått.
Så det är bara att skälla, men jag har resignerat.

P.S Du har mail.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Ullis skrev:
Som jag skrivit i tidigare inlägg, jag citerar ingen utan har skrivit de uppgifter som jag fått.
Så det är bara att skälla, men jag har resignerat.

P.S Du har mail.

de va inte dåligt va du fick skit för något du hört av annan person :3freak

är ju inget pressmedelande utan ett öppet forum

print_screen de är du från konsum? bimoto/rs250 800 mil på GR, ja körde rs 125 med slak kedja:D

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Jo det stämmer..

Mr Helmut skrev:
de va inte dåligt va du fick skit för något du hört av annan person :3freak

är ju inget pressmedelande utan ett öppet forum

print_screen de är du från konsum? bimoto/rs250 800 mil på GR, ja körde rs 125 med slak kedja:D

Walle1

Medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
fireblade-08
ett måste

Räms skrev:
Hallå alla :)

Jag och en kompis ska åka till lelle träffen i sommar
för första gången

så jag undrar vad jag ska tänka på ?

vad man ska göra när man är där
och vad man inte ska göra
e att köra på gotland ring!!!!
jag va där i somras då bjöd dom på gratis körning en hel dag på ringen,,väldig lärorikt å svinkul! jag å några polare ska också dit i sommar...annars e det bara hela atmosfären på campingen med hojar överallt å likasinnade, det räcker nästan bara det :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning