Lelle Träffen!!! =)

The Saint

Yey!
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
FLHRI
Ajdå, då var man sent ute som vanligt :huvet
Om någon får förhinder så behöver vi två biljetter som tar oss dit på torsdag och hem på söndag.

(edit) 16e alt 17e samt 19e (/edit)

tjipp

Majk

Guest
Mr_666 skrev:
Jag har aldrig varit på lelle träffen nån gång. Är det nått kul???
Funderar att dra dit.
Man få ju köra på gotland ring där också :tummenupp

Hur många är det som ska dit???

Rockar fett vi kommer ner i år igen :tummenupp

Majk

Guest
Cathy skrev:
Jag var oxå där förra året, och ska allt dit igen om det blir som jag vill.... :tummenupp
Hade hur kul som helst!

Ett somrigt smakprov kanske........!?

Känner igen mig ,det såg ut så där en hel del + att alla fulla stog å varvade på övervarvningskyddet på kvällarna det rockar Tokfett helt klart att det var den skönaste träff jag varit på.
MYCKET ÅKNING varje dag samt evenamang så man knappt hann med sen lite dricka på kvällen , men man måste tänka på att det är Mc körning varje dag :tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
benkar skrev:
Ser du bara till att få avkalkad filmjölk till frukost, och garanterat kalkfri hembrännt/dunk på kvällen, så går det säkert bra! :yoparty :tungan

Lite Lelleträff/Gotlands-tips här: http://www.rapido.se/docs/pdf_viewer.php4?id=201 (PDF 366 kb stor, och ihopskrivet för oss Rapidosar som ska dit, men kanske läsvärt även för andra..)

/B

Jag är en STOLT ägare till en sån partytub....eller "Nödraket" som jag själv döpt den till :) Fick den av en (förmodligen en av er) tjej som tyckte att jag var välförtjänt den efter min insats i tjejtävlingarna förrförra året.

(hoppas det inte är något bästföredatum på den, för den väntar fortfarande på att bli en vän i nöden)

-PLASTMISSIL-

Guest
Nu börjar det att dra i hop sig..7 dar kvar..hoppas verkligen på fint väder, då man blitt tvingad till att tälta..Haha..

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
-PLASTMISSIL- skrev:
Nu börjar det att dra i hop sig..7 dar kvar..hoppas verkligen på fint väder, då man blitt tvingad till att tälta..Haha..

Jaså, du åker också på tisdag. Jag hoppas inte dom bästa tältplatserna är tagna när man kommer.

En fråga till er med stuga: Jag antar att det finns ström i dessa. Om man ger en öl till stuginnehavaren kan man då få låna "jacket" ett tag för att ladda batteriet till mobilen eller digitalkameran? :Bugar Det finns ju viss risk att det blir en del kort tagna under träffen...

/Lång

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Ullis skrev:
Jag är en STOLT ägare till en sån partytub....eller "Nödraket" som jag själv döpt den till :) Fick den av en (förmodligen en av er) tjej som tyckte att jag var välförtjänt den efter min insats i tjejtävlingarna förrförra året.

(hoppas det inte är något bästföredatum på den, för den väntar fortfarande på att bli en vän i nöden)

:tummenupp

Ett års jäsning... :skrämd Runt 50% alkohol nu då? :D

/B

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
benkar skrev:
Vilken av alla bankörningar runtomkring Lelleträffen?

/B

hmm :va
vad jag läste i programmet var det bara en, under onsdagen..
Är det fler blir jag bara glad - så länge jag får köra...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Ingel skrev:
hmm :va
vad jag läste i programmet var det bara en, under onsdagen..
Är det fler blir jag bara glad - så länge jag får köra...

Ahhha, Lelleträffens lilla egna gratis-bandag på onsdagen! Ingen aning om vad som gäller. Enl. hörsägen var det lite rörigt förra året, blandat med kromslädar och sporthojar, men sägs att det ska styras upp bättre i år vad det gäller olika grupper, bra så! :tummenupp

Vill du köra på Gotland Ring på torsdagen, antagligen lite mer uppstyrt, så tror jag att det finns några platser kvar på Rapidos Bankörning då, kostar då IOFS en slant mer än "gratis"... Men läs mer här: http://www.rapido.se/info/info.php4?id=174

Maila enl. kontakt-info på sidan, eller ett PM till Mille-R här på SH!

//B

Last edited:

TommyBum

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
NinjaFighter
Mr Lang skrev:
Jaså, du åker också på tisdag. Jag hoppas inte dom bästa tältplatserna är tagna när man kommer.

En fråga till er med stuga: Jag antar att det finns ström i dessa. Om man ger en öl till stuginnehavaren kan man då få låna "jacket" ett tag för att ladda batteriet till mobilen eller digitalkameran? :Bugar Det finns ju viss risk att det blir en del kort tagna under träffen...

/Lång

Stanna till vid en liten stuga där det står en svart van med bumclub på så ska vi nog kunna få i lite power i dina prylar. :fyllisar

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Cathy skrev:
:fatta!

Så något "bara vatten" blir det inte för dej... :tungan

Neheeehh?
Varför skulle det inte bli bara vatten då? Vad skulle det kunna bli annars?

yates? -Hur var det nu som var som vanligt? :näsblod

Dal-Mausen

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag