Ullis
Ny medlem
Lindén skrev:Ses i mörra
Mörra??? Fan Lindén, man kan ju tro du e hälsingebo???!
Lindén skrev:Ses i mörra
Ullis skrev:Mörra??? Fan Lindén, man kan ju tro du e hälsingebo???!
yates skrev:Nu e de nära..... Imon åker vi!!!!!
Jag byter gärna om du kan ordna en plats på den sena turen på torsdag. Har 11.00 ditresa och 19.15 hemresa. Har lite mycket på gång just nu och känner mig lite stressadjaques lueder skrev:Är det ngn som vill byta hemresetid visby-nynäs? Jag har hemresa 08.05 söndag, men vill åka hem senare under söndagen.
pm:a // janos
jenni_e skrev:Hemma från min första Lelleträff nu, helt klart över mina förväntingar! Har haft en underbar vecka, med massa underart mc folk
Kommer tillbaka nästa år, med eller utan mcn. Men fan, att sälja efter säsongen känns surt nu. Även om det inte blev så mycket köra för mig o Linda, alkoholen blev bättre vän lyckades ju dessutom blev stoppad av polisen, inne på kneippyn med de va bara att så löste de sig. skämt åsido.
Aja, tack alla för denna veckan, längtar redan tills jag brummar in på kneippbyn nästa år! Fast då blir det stuga, höll ju på att frysa rumpan av mig de två dagar jag sov i tält.
Ladda nu upp maaassa foton tack! Kan nog kompletera med en del om ett tag! Tjupp!
Stoppsladd skrev:Japp! Då va den veckan avklarad.
Kändes lite tråkigt att åka hem men ändå väldigt skönt att få sova.
Tok roliga dagar med trevligt folk, roliga evenemang (framför allt banåkningen) och massa party.
Mie skrev:Ja fy sjuttion va skoj vi har haft
visst var det skönt att få komma hem å sova i värmen, men nu var det FÖR varmt i stället..
Stora kramar till alla som vill ha en liten kram..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|