Höstrean har börjat så passa på att fynda!
Jag har beställt ett par nya handskar, Beriks 5990 för endast 591:- sänkt från 1395:- till 695:- sen desutom 15% rabatt på de! Är det någon som har dessa?
Jag var också där och köpte samma handskar igår. Helt okej, värda 591 spänn? Absolut!
Passade dessutom på att handla Alpinestars MX-1 jacka, Alpinestars Apex byxor, Dainese ryggskydd. De plus Berik handskarna gick på 8400kr. Sparade runt 7000 tror jag![]()
Var dem små i storlekarna? Blev lite nervös efter att jag beställde dem att dem var små men jag tror tusan jag får dem på posten idag! Så i värsta fall får jag byta. Beställde de igår & kommer på posten idag!![]()
Var dem små i storlekarna? Blev lite nervös efter att jag beställde dem att dem var små men jag tror tusan jag får dem på posten idag! Så i värsta fall får jag byta. Beställde de igår & kommer på posten idag!![]()
Nu har ni gjort mig nervös, hoppas att paketet kommer till Ica idag så jag hinner testa dem innan helgen & byta om dem nu är för små som det verkar som. Skulle inte förvåna mig om dem tar slut på Lelles & att mina är för små....
Edit:
Precis när jag hade skrivit klart så kollade jag kollinr & paketet hade redan kommit! Knappt 24h sen jag lad ordern & har redan fått mitt paket så bra jobbat av Lelles! Handskarna sitter bra, kan hålla med om att tummen var liten på handsken men inte så att jag stör mig på den, handskarna sitter perfekt!![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |