Spirit
Det är farligt att leva - man kan dö!
Företag som inte visar lagerstatus på hemsidan handlar man inte hos. PunGt!!
Det funkar inte att maila med dem, har provat det förr.
Kan berätta min senaste historia då. Beställde ett par boots och ett visir på rean den 30 mars. Fick ingen bekräftelse på beställningen men det vet jag om sedan innan att man inte får utan fakturan kommer när de skickar grejerna (lite mer informationsutbyte hade varit trevligt menmen..). Ringde dem för 2 dagar sen och då visade det sig att ordern har fastnat, dvs ingenting har hänt sedan jag beställde. De har beställt in visir sa hon, men hade inte den blekaste om när de kommer. Bootsen var slut så de erbjöd mig ett par sämre boots till högre pris (efter att ha sänkt priset lite). Tack men nej tack.
Det känns lite som att deras mentalitet är "Vi är störst och kan därför hålla ner priserna. Folk handlar av oss oavsett hur pissigt vi bär oss åt". Personligen stödjer jag nog hellre ali123 på ebay än Lelles har jag kommit fram till.
Var handlar man Triumph reservdelar om man inte vill beställa från Lelles igen?
Hmmm, Lelles MC.Är det inte den där gubben som blev skjuten för några år sedan i samband med ett rån mot hans mc affär.Var ju ett reportage om hans affär i en mc tidning där allt verkade vara sockersött ifråga om kundbemötande men det kan ju vara fel Lelle jag tänker på annars verkar något ha gått snett i hans maskineri.
Lelles blåste mig på en GSX-R 750 1985, sen dess har jag inte satt min fot där.
Handpenning lagd, tog en taxi in för att hämta den iförd skinnställ.Nu blir jag nyfiken, hur blåstes du?
Handpenning lagd, tog en taxi in för att hämta den iförd skinnställ.
Såld till annan kund.
Såld till annan kund.
Såld till annan kund.
Spenderat säkert över 20 000kr på reservdelar och tillbehör spritt över ett trettiotal artiklar det senaste året. Min erfarenhet är att det är MYCKET billigare, går MYCKET snabbare och är MYCKET smidigare vart som helst på jorden man väljer att beställa från än att beställa från svensk butik. "nää vi har inte det inne.. kanske kan ta hem det.. ska kolla på saken.." brukar det låta. Samma fråga till försäljare i USA så ligger prylarna på postkontoret och väntar efter en vecka.
Såld till annan kund.
Lelles blåste mig på en GSX-R 750 1985, sen dess har jag inte satt min fot där.
Hojen är från -85, inte händelsen i sig, gissar jag.Hur kunde han blåsa dig 5 år innan du var född?
Hur menar du nu?Hur kunde han blåsa dig 5 år innan du var född?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|