I våras (för 8 månader sedan) beställde jag lite prylar från Lelles via postorder, jag fick en orderbekräftelse där korrekt leveransadress står. Trotts att det står rätt leveransadress på bekräftelsen skickar dom varan till den adress jag angivit vid tidigare beställningar (för > 1 år sedan).
Nåväl, än så länge inga större problem.
Problemet är att samma dag som avin för paketet kommer till rätt adress (p.g.a eftersändning) så har posten returnerat försändelsen. Jag skickar då ett mail till dem med orderbekräftelsen bifogad och undrar vad de håller på med och ber dem att skicka paketet igen fast till rätt adress denna gång...
Inget händer, ingen feedback... nåväl tänkte jag, skiter i det och beställer från annan leverantör, jag hade trotts allt beställt mot postförskott
NU 8 MÅNADER SENARE får jag en betalningspåminnelse med hot om inkasso , VA FAN!!!
Fattar ingenting, hur kan man få en betalningspåminelse på en order mot postförskott? Hela grejen är ju att jag inte kan plocka ut varorna utan att betala.
Sen nu när man ringer kan ingen hjälpa en, det är endast "Lelle" som kan svara på dessa frågor och han jobbar hemifrån med katalogerna...
Nåväl, än så länge inga större problem.
Problemet är att samma dag som avin för paketet kommer till rätt adress (p.g.a eftersändning) så har posten returnerat försändelsen. Jag skickar då ett mail till dem med orderbekräftelsen bifogad och undrar vad de håller på med och ber dem att skicka paketet igen fast till rätt adress denna gång...
Inget händer, ingen feedback... nåväl tänkte jag, skiter i det och beställer från annan leverantör, jag hade trotts allt beställt mot postförskott
NU 8 MÅNADER SENARE får jag en betalningspåminnelse med hot om inkasso , VA FAN!!!
Fattar ingenting, hur kan man få en betalningspåminelse på en order mot postförskott? Hela grejen är ju att jag inte kan plocka ut varorna utan att betala.
Sen nu när man ringer kan ingen hjälpa en, det är endast "Lelle" som kan svara på dessa frågor och han jobbar hemifrån med katalogerna...