Det handlar om nya 07or. Alltså gamla cyklar som inte blivit sålda som Lelles troligen köpt för en spottstyver av KTM. Säg att det handlar om kanske tre-fyra cyklar så ger ju inte det nån större inverkan på beggatmarknaden.
aprilias priser blev ju inte speciellt roliga efter att dom gjorde en sänkning på samma sätt något år där. men visst kommer folk att påpeka att lelles sålde dom för 55k, det tror ialf jag
Säg inte det.Jag bjuder 29k för din 690Säg att det handlar om kanske tre-fyra cyklar så ger ju inte det nån större inverkan på beggatmarknaden.
kollar man deras hojar på nätet så e de 2st en orange o en svart
Synd att man redan har en hoj som man gillar
Självfallet kommer nån påstå att "de går ju att köpa för 55 nya" när det blir tal om försäljning varpå svaret blixtsnabbt förhoppningsvis blir "köp en sån då förihelvete, du och din jävla morsa".
Vore skoj att veta exakt hur många cyklar det handlar om...
det går väl att ta reda på hehe, det tråkiga är väl kanske inte just andrahandsvärdet utan dom som just har köpt sig en ny för bra mycket mer pengar.. jaja är man nöjd så ska man vara glad
var ner till lelles och kollade på dom igår, dom hade 3-4 st av varje färg inne till det priset.
hade tänkt att ha den som pendlarhoj men satt så jäkla illa på den så det får bli något annat, har 2 mil till jobbet och tror inte jag skulle klara den sträckan på den hojen utan att få krupp.
men bra pris var det.
var ner till lelles och kollade på dom igår, dom hade 3-4 st av varje färg inne till det priset.
hade tänkt att ha den som pendlarhoj men satt så jäkla illa på den så det får bli något annat, har 2 mil till jobbet och tror inte jag skulle klara den sträckan på den hojen utan att få krupp.
men bra pris var det.
Du kan inte mena att du sitter så illa att du inte klarar 2 mil. Jag har inte provat den men det är omöjligt att sitta så illa, eller så är du helt sjukt kräsen. Kan inte komma på en endaste hoj man inte skulle klara 2 mil på. Man körde ju för fan 10 mil om dagen på riktigt osköna mopeder när man var i den åldern. Du får nog ta och vänja arslet, vad jämför du med? Goldwing?
kanske är bortskämd men senaste hojen jag hade var en varadero, problemet med den här var att man satt så nära styret, kan tänka mig att den funkar utmärkt till bankörning och bus men som pendlarhoj så kan jag tänka mig ett gäng bättre hojar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|