Lelles!

Hur ställer ni er???

• Antal röstningar
    0

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tycker Lelles har vart skitbra alla gånger jag handlat där. Har dock i princip bara handlat kläder där och de har ALLTID varit sjyssta med rabatter, ev. byten m.m :tummenupp

Däremot verkar reservdels biten lite rörig och segdragen ibland(?) :confused:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Kongo skrev:
Jag tror att det kommer bli kanon, och de ska inte anställa LITE personal, de ska anställa 21 st!!:tummenupp
Hur ska han få ihop det när ingen vill arbeta för "Brukspatron Westin"? Han har inte tillräckligt med folk idag och det beror på att han inte lyckas behålla sina anställda.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Jag har inte blivit bemött dåligt eller liknande på Lelles, så jag brukar handla delar hos dem (kawan är också köpt där).

Det som däremot gör att jag brukar besöka andra ställen istället är den riktigt hemska väntetiden (oftast iaf).

Kan tillägga att jag inte beställt via postorder därifrån.

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Re: Re: Re: Ogilla lelles!

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Mange
Då har du inte varit på AVA MC i skärholmen(?) där kan man snacka om dålig service mm
--------------------------------------------------------------------------------

Tinatjejen skrev:
Jag kan bara hålla med :(

Ja, fy f*N. AVA har jag använt för första och sista gången. Idioter!

Tycker mest att de på Lelles inte verkar kunna särskilt mycket och ringa dit, finns ju inte ens på världskartan... först svarar de aldrig och skulle man komma fram så glömmer de luren så man hör hur de pratar med andra :zpy :zpy :zpy efter en 20 min la jag på och sa en lång hankarang. :4skrika

En annan gång beställde jag en olje trågsplugg, skulle ta en vecka. Tror du man har hört nåt.... det har ju bara gått tre månader!!!

Skall testa Din MC nu i sollentuna. Är det någon som har testat dem??

Skall byta drivpaket och dreva ner den lite inför torsdag :) så nu får du passa dig Peefell :whip och Carola :whip (fast du är ju en jävel på starter förståss :rodnar .

Kul skall det bli alla fall!
:) Jocke

Last edited:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Handlade faktiskt på Lelles i morse, och blev positivt överraskad över att de inte bara hade det jag ville ha, det fanns även folk som omedelbart kunde sälja mig grejerna också. Ett tips kan alltså vara att åka dit strax efter 09:00 på morgonen. :tummenupp

Tvivlar dock fortfarande starkt på att det blir bättre service om dom tar över Yamaha.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Har inte haft problem med att handla på Lelles

Penguin skrev:
Jag har köpt två hojar och lite annat skrot på Lelles och har alltid fått ett bra bemötande och schysst service. Det är mina erfarenheter.

Postordern har jag däremot inte lika mycket förtroende för.

Jag har heller inte haft några problem med att handla på Lelles. Jag köpte min förra Blade ny där och har tidigare servat både bladen och innan dess en VFR800 där och aldrig haft några problem. Visst kan de ha väldigt mycket kunder i butiken ibland vilket ger långa kötider, men det är nog svårt att komma runt det helt och hållet, belastningen är ju väldigt ojämn.

/Simba