Lelleträffen 2007

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Ingen snäll inföding i oskarshamn som råkar ha kanal 6 på sin tv?? Kanadas GP är ju på kvällen där, börjar 19:00 så man hinner med färjan ändå... Vill fan inte missa formel 1.................................................. :confused:
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Jag fick inte låna nån hoj, hur kul känns det att åka pendeltåg till Nynäs...:rolleyes:
Jäkla garageägare, va fan gör han i Thailand JUST NUUUU?:mad: (och när jag ska åka till Lelle..)

Men supertack till Fazerfun som försökte! :krama

Aja, mitt skinnställ och hjälm har ju skjuts iaf! :D

Skaffa hjälm, string och nån porrig bh så plockar jag upp dig!:rolleyes: :tummenupp
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
nu är det nära!måste påpeka att det är mitt första år på lelleträffen med hoj ska bli riktigt skoj.. ett problem bara att jag inte har kort än men det löser sej till veckan, :) om det är nån från hälsingland som vill ha lite åk sällskap så är det bara att hojta till,..
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
nu är det nära!måste påpeka att det är mitt första år på lelleträffen med hoj ska bli riktigt skoj.. ett problem bara att jag inte har kort än men det löser sej till veckan, :) om det är nån från hälsingland som vill ha lite åk sällskap så är det bara att hojta till,..


När åker du om du klarar kortet?! Har du bokat än då?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hahaha de finns, men de i övre klassen e sällsynta men de e bara å leta :tuttar :tuttar

Jag är i övre klassen.. *angel*

Japp, vi skall med kvälls färjan! Låter kanon!!

Okaj, det var ju inte så roligt! klarade du dig? Åå jaa tight med tid har du rätt i... allt går bara man vill hehee!! :)

Ja, det äringe faa med mej!Blev påkörd av en annan hoj! Men ska försöka få tag i en annan hoj! På ett eller annat vis så SKA jag ha tag i en annan hoj, så är det bara!

Vi skulle kunna mötas i Kristianstad då?

Penti: Som sagt, blev påkörd, men det är fint med mej, ska bara ordna fram en ny hoj och ny utrustning! På försäkringsbolaget...!
 
Last edited:

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
När åker du om du klarar kortet?! Har du bokat än då?

jag åker troligtvis på torsdag morgon nä har inte bokat än gör det direkt på tisdag morgon :) vet inte hur det är med boende men jag har sängplats hos mitt x men sen vet jag inte hur det ser ut annars, när tänkte du åka?
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr

Blev påkörd av en annan hoj! Men ska försöka få tag i en annan hoj! På ett eller annat vis så SKA jag ha tag i en annan hoj, så är det bara!

:gnissla

nu jävlar fixart du fram en hoj, vi ska jue trubadura :rolleyes:


nu har även jag fått tag i biljetter te lelleträffen, ons-sön :yoparty ses där nere & eftersom min hoj inte går så snabbt så skiter jag i att vara snabbast på banan & håller mig till fullast vinner :öl
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:gnissla

nu jävlar fixart du fram en hoj, vi ska jue trubadura :rolleyes:


nu har även jag fått tag i biljetter te lelleträffen, ons-sön :yoparty ses där nere & eftersom min hoj inte går så snabbt så skiter jag i att vara snabbast på banan & håller mig till fullast vinner :öl

Hehe, jag SKA fixa fram en hoj, på ett eller annat sätt, så är det bara..!
Så vi ses där..! Do jo bring de gitaaar..? ;)
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Hehe, jag SKA fixa fram en hoj, på ett eller annat sätt, så är det bara..!
Så vi ses där..! Do jo bring de gitaaar..? ;)

bra d :tummenupp

jofan har tagit ledigt & allt, nu beror det jue bara på om hojen blir klar, men d hoppas jag. lite problem med termostaten som startar fläkten & lite småpill nu bara :gnissla

jag var faktiskt & tjuvtränade igår, var på "bilagan", gävles 40+ krog & sjöng kareoke igår :yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
bra d :tummenupp

jofan har tagit ledigt & allt, nu beror det jue bara på om hojen blir klar, men d hoppas jag. lite problem med termostaten som startar fläkten & lite småpill nu bara :gnissla

jag var faktiskt & tjuvtränade igår, var på "bilagan", gävles 40+ krog & sjöng kareoke igår :yoparty

haha bra ju..! men någon måste ju spela gitarr?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
men jag är jue både tondöv & har stela fingrar :va
kan inte du sköta d dåe ?

haha neej, gör så ont i fingrarna..! då får vi hitta nån annan som kanspela gitarr... men först ska jag hitta en hoj att köra dit på...!
 

FireStoffe

FarligtFarligt Men härligt härligt!
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Mjällby
Hoj
Yamaha YZF 600R ThunderCat
Jag är i övre klassen.. *angel*



Ja, det äringe faa med mej!Blev påkörd av en annan hoj! Men ska försöka få tag i en annan hoj! På ett eller annat vis så SKA jag ha tag i en annan hoj, så är det bara!

Vi skulle kunna mötas i Kristianstad då?

Penti: Som sagt, blev påkörd, men det är fint med mej, ska bara ordna fram en ny hoj och ny utrustning! På försäkringsbolaget...!

Jaa, det skall vi kunna göra!! När? Var?
Och vi e ner på 2 pers nu folk hopppar ur sjukt tråkigt!!

Jaja det finns många hojar! hehe! Lycka till hihi! har ju till söndag morron eller nått haha! :) :)
 

BusenEdo

allmänt glad
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Tranås
Hoj
Suzuki Sv 650s 2003
Attans!
Polaren bommade kortet på uppkörningen....
Men inget att göra åt nu... Synd bara att biljetterna är bokade och klara. Så han får helt enkelt ta bilen ner och sedan vara spätta över till gotland!
Vi kollade att ta över bilen med men det var fullt på båten:mad:
Någon som vet hur det är om man har bokat en förarbiljett och sedan får bli spätta istället?

Jag å andra sidan får nöja mig med att byta drivpaket nu innan så är jag så förberedd jag kan bli:tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Attans!
Polaren bommade kortet på uppkörningen....
Men inget att göra åt nu... Synd bara att biljetterna är bokade och klara. Så han får helt enkelt ta bilen ner och sedan vara spätta över till gotland!
Vi kollade att ta över bilen med men det var fullt på båten:mad:
Någon som vet hur det är om man har bokat en förarbiljett och sedan får bli spätta istället?

Jag å andra sidan får nöja mig med att byta drivpaket nu innan så är jag så förberedd jag kan bli:tummenupp

Du får betala ombokningsavgift, så det gör ingen större skillnad på spättaplats & egen hoj. Kanske t-o-m blir en aningen dyrare, så ring & hör för säkerhets skull. Däremot kanske ni gör någon annan glad som får plats på just den båten, om den nu skulle vara fullbokad.
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
jag åker troligtvis på torsdag morgon nä har inte bokat än gör det direkt på tisdag morgon :) vet inte hur det är med boende men jag har sängplats hos mitt x men sen vet jag inte hur det ser ut annars, när tänkte du åka?


jag åker redan nu på söndag! Så när dom flesta kommer sitter jag i solen med en kall öl....:D
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Jag ska över men jag kommer först måndag eftermiddag =)

/Urban

Okej vad bra, då ska jag lära dig det nya 1000cc spåret som jag har lärt mig i helgen. Det blir som en helt ny bana när man kör det:yoparty till skillnad från det gamla vi körde förut. Har du köpt någon ny hoj nu?
 

HeBBa

www.tycon.se
Gick med
5 Mar 2004
Ort
Avesta
Hoj
KTM 525 -03 Yamaha 250F -02
Är det ingen som är intresserad av att hyra en stuga under lelle veckan?

Stugan har plats för 4 personer

PM:a vid intresse
 

HeBBa

www.tycon.se
Gick med
5 Mar 2004
Ort
Avesta
Hoj
KTM 525 -03 Yamaha 250F -02
Är det ingen som är intresserad av att hyra en stuga under lelle veckan?

Stugan har plats för 4 personer

PM:a vid intresse
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top