Lelleträffen 2007

Mr Slevin

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Ort
Landskrona
Hoj
Honda CBR 1000 -07
STUGPLATS och packtips

Finns det någon som har 2 platser över i en stuga onsdag till måndag? Börjar få tok ångest över att vakna i 30 graders tält, bakfull, klockan 6 på morgonen.:huvet
Vi är 2 myyyyycket trevliga snarkfria skåningar. öh killar kanske ska tilläggas så man inte får skamliga förslag av bakfulle kåta pöjkar.

Ett annat dilemma, vad packar man i? Sopsäck är väll sådär bra, någon som har tips på nått beprövat till en cbr 1000 -07?
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Är det någon som ska med O-hamn båten på fredag kl 21.10?!
Jag vet att jag inte kommer att va ensam på båten men det kan va kul att veta lite vilka man kommer stöta på redan på båten:yoparty

Sådär ja.

Inte rekord men med en marginal på 4,5 timmar innan avfärd får väl anses som gott om tid...

Rekordet ligger på 2 timmar.
-Då hojen blev körklar inför Lelle-träffen.

Ja, -jag har kommit ihåg att ställa på den idag och försäkrat den.
Tankat har jag också gjort.
Packad och glad.

Har jag glömt något?

Ah, -Sova :)
Tar väl och gör det nu då någon timme:)

Ses i Kneippbyn strax:fyllisar
Dal-Mausen
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Jag laddar ner med budhojen i morgon tisdag 11:00 trasig och jävlig hem måndag morgon kl07:00...... nån som åker bil och kan få med sig en platta öl eller 2 till mig???
//Mcbudet
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Jag som trodde att IOGT hade hänglås på varenda ölpump på ön!
tur att man har budhojen då! körde nyss med 2 lådor öl och en tältsäng nu skall bara kläder och en kudde ner i bagaget oxå sen är man startklar!

Man kan köpa öl på Gotland med! :peta
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
Tja läste att du åker på onsdag me to, glider väl förbi gävle nått på morgpnkvisten på väg ner, vilken tid åker ni? vill ni ha med en till så säg gärna till åker själv så vore uppskattat med sällskap, åker från edsbyn,
 

Duddan

Slide in - Burn out
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 950 Super Enduro R 2006 och Yamaga YZ450F 2010
Bågen resklar! Packehållare med tält! Åker från nynäshamn kl 11!
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
ditt svin ! själv har man 2 arbetsdagar nu först. åker ner på onsdag morgon, båten går 11, men sen kommer jag & rockar me er :yoparty

Hallå vilken tid åker ni från gävle? tänkte om man fick haka på åker från edsbyn nått tag i morgon bitti seg som dan att jobba till 24 först men men, vore skoj att ha lite sällskap eftersom alla härifrån banga,,
:mad:
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Nä nu måste jag ringa färjan och kolla om biljetter finns på onsdag

Jag hoppas du ringde Kneippbyn och bokade så du får va med på träffen oxå..:gnissla

Nu har jag äntligen bestämt mig för att boka om, så jag åker imorgon, onsdag kl 11 från Nynäs. Nån annan som åker då? Har ju ingen hoj att åka på så jag får åka dit som en looser (pendeltåg)..:rolleyes:
Aja, hoppas mina vänner kommer och hämtar mig vid färjan bara så ska väl allt ordna sig!
Ses snart! :yoparty
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Dyker också upp i Nynäs till 11-färjan imorrn,
blir till att expresspacka och fixa hojen ikväll/natt... :yoparty
 

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Jag hoppas du ringde Kneippbyn och bokade så du får va med på träffen oxå..:gnissla

Nu har jag äntligen bestämt mig för att boka om, så jag åker imorgon, onsdag kl 11 från Nynäs. Nån annan som åker då? Har ju ingen hoj att åka på så jag får åka dit som en looser (pendeltåg)..:rolleyes:
Aja, hoppas mina vänner kommer och hämtar mig vid färjan bara så ska väl allt ordna sig!
Ses snart! :yoparty

Jag o Mange åker också kl.11. Men från en annan del av världen. Pia o Andreas med barn kommer med samma båt. Ta tåget till Oskarshamn så får du sällskap.:tungan
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag o Mange åker också kl.11. Men från en annan del av världen. Pia o Andreas med barn kommer med samma båt. Ta tåget till Oskarshamn så får du sällskap.:tungan

Åh, då anländer vi ju nästan samtidigt! :) Malin och AT har lovat komma och hämta mig, hoppas de kommer ihåg det imorgon med!:gnissla Jag blev precis uppringd av Ullis, de var stort halabalo på dem, och de kom fram för ett par timmar sedan bara. De har dock hunnit med att bli intervjuade för Gotlands radion och blivit fotade mm. Team Shedevils ligger inte på latsidan med sitt 10-års jubileum *s*

Malin och AT säger att det är massor av folk och kanonskoj. Varför åkte inte jag oxå idag? :rolleyes:

Stefan du bjuder på en grogg när vi ses va? :fyllisar :krama
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Hallå vilken tid åker ni från gävle? tänkte om man fick haka på åker från edsbyn nått tag i morgon bitti seg som dan att jobba till 24 först men men, vore skoj att ha lite sällskap eftersom alla härifrån banga,,
:mad:

men va fan va trevligt me edsbynfolk :yoparty jobbar du på verken eller ? jag plannera att åka nån ggn runt 6 då min stonka inte går så jävla fort :gnissla nås på 0737567810.

Hallå vilken tid åker ni från gävle? tänkte om man fick haka på åker från edsbyn nått tag i morgon bitti seg som dan att jobba till 24 först men men, vore skoj att ha lite sällskap eftersom alla härifrån banga,,
:mad:

eller skicka ditt nr. till mig så ringer jag med dig & tjeckar om du jobbar.
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Hur funkar det på färjan???

Om det gungar menar jag behöver man ha med spännband eller har dem de?


Annars så åker jag och 7st till ifrån nynäshamn på Torsdag kl 11:00. Surt att man har 35mil att göra på morgonen och man måste vara ombord 45min innan avgång. Blir en tidig morgon och en sen natt.. :yoparty


Ses där///Micke
 

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Hur funkar det på färjan???

Om det gungar menar jag behöver man ha med spännband eller har dem de?


Annars så åker jag och 7st till ifrån nynäshamn på Torsdag kl 11:00. Surt att man har 35mil att göra på morgonen och man måste vara ombord 45min innan avgång. Blir en tidig morgon och en sen natt.. :yoparty


Ses där///Micke

Det finns spännband och rep på båten så det behöver du inte tänka på. Jag tror iofs inte att det kommer att gunga så mycket.

Åh, då anländer vi ju nästan samtidigt! :) Malin och AT har lovat komma och hämta mig, hoppas de kommer ihåg det imorgon med!:gnissla Jag blev precis uppringd av Ullis, de var stort halabalo på dem, och de kom fram för ett par timmar sedan bara. De har dock hunnit med att bli intervjuade för Gotlands radion och blivit fotade mm. Team Shedevils ligger inte på latsidan med sitt 10-års jubileum *s*

Malin och AT säger att det är massor av folk och kanonskoj. Varför åkte inte jag oxå idag? :rolleyes:

Stefan du bjuder på en grogg när vi ses va? :fyllisar :krama

Jag pratade precis med Peetoor o Svenne. Dom började visst med att dricka mina öl så dom e slut. Självklart bjuder jag på grogg hjärtat. Allt mitt e ditt(utom hojen). Vi hade också tänkt att boka om men Mange va tvungen att ut och brandflyga i eftermiddag. Fan va kul det ska bli.:öl
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag pratade precis med Peetoor o Svenne. Dom började visst med att dricka mina öl så dom e slut. Självklart bjuder jag på grogg hjärtat. Allt mitt e ditt(utom hojen). Vi hade också tänkt att boka om men Mange va tvungen att ut och brandflyga i eftermiddag. Fan va kul det ska bli.:öl

Hehe, de är ju trots allt Svin, så vad annat kan man vänta sig av dem? :D
Tur det är kväll snart, så man bara behöver packa o dona lite, sova och sen åka! Jag försöker lura med mig Vegas ner till Minnesluckan sen nu när han inte kommer till Lelle, får se hur det går.
Fan vilket röj det kommer bli i år, med rekordmånga knuttar på plats! :yoparty
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Det finns spännband och rep på båten så det behöver du inte tänka på. Jag tror iofs inte att det kommer att gunga så mycket.


OK... Tar väl med ett ändå man vet ju alldrig hehe:rolleyes:


PISS med att det ska bli halvkass väder enligt SMHI´s hemsida...:mad:


///Micke
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Hallå vilken tid åker ni från gävle? tänkte om man fick haka på åker från edsbyn nått tag i morgon bitti seg som dan att jobba till 24 först men men, vore skoj att ha lite sällskap eftersom alla härifrån banga,,
:mad:

nu ser du till att svara i denna tråden eller skicka PM, jag åker jue själv jag oxå, alltid kul att ha lite sällskap & spec. när dom är från bästa party hålan i världen ! :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top