Jajjemensan!
Ja jag vet det gick lite fort men....
Hehe.. jag kommer inte ihåg den där framlampan
Men på 2 hjul nerför hela backen iaf
Det kanske var fler som åkte!?
Om ni första gången (jag såg er iaf) åkte mot discot och mötte en taxi? Då var ni tvugna att väjja så de gick på två hjul. Andra gången, strax efteråt åkte ni rakt fram, ner mot den röda villan (kök/toa/dusch) och sen hade nästan platta däck, då var det er jag såg
sen kom golfbilen efter i full gallop och ville att ni skulle lämna tillbaka trehjulingen.
det var nog jag och sara som väjja för taxin och senare välte nere vid toan.... Snart så kan jag visa er hur man kör trehjuling på två hju, IGEN!!! hahahaha.... LÄNGTAR!!!!
hahaha ja det var nog vi, jezze och samma gäng. det var kul.
det var nog jag och sara som väjja för taxin och senare välte nere vid toan.... Snart så kan jag visa er hur man kör trehjuling på två hju, IGEN!!! hahahaha.... LÄNGTAR!!!!
lägger in lite införbilder + mig på 2 hjul
enda ändringen i år är att det bara går att köpa heldag.
körningen på Ringen under lelles blir som vanligt i år igen 10-17 Mån-Lörd dock inte söndagen eftersom vi inte tror att det kommer så många hojar och vi kommer inte att vilja se några hojar efter 6 dars åkning enda ändringen i år är att det bara går att köpa heldag.
Väl mött på bananen
Nu är det iaf bara 11 dagar kvar .
Jag kommer inte ihåg vad det va i fjol och priset sätts av GR AB,å andra sidan vad kostar det att köra en hel dag på dom andra banorna i sverige då ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|