Lelleträffen 2010

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo
Hur mycket pengar bränner man ungefär på en vecka?

räkna på 5000:- så har du väl räknat högt, om du inte tänker bränna upp en massa däck.. eller köra omkull.. bjuda hela kampingen på öl.. eller nåt annat galet :D
Man bokar via kneippyns reception och i priset ingår tältplats och träffavgift (man får ett band runt armen)

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06
Bjuder ni på snappis då? :D

Faaaaan va kul för er! GRATTIS! Då blir det fullt i klubbstugan när den ska ut, haha ;D
Kommer sakna er, men grabbarna täcker nog upp för dig ska du se! :banana

Och som vanligt ska du bo med de bästa tjejorna!! ;D

Team Shedevils kommer som vanligt. Blir elfte året i rad för mig!:yoparty

Kommer dock inte kunna bo i Bulbyn nästa år eftersom de inte kommer ha den kvar så vi får flytta upp till röda stugorna ovanför rotundan ist.
Jag ska hälsa på Cillarumpan i deras lyxkåk och kolla vad hon har för folk med sig, haha. Vi smider planer som aldrig förr, hahaha.

Hehehe...visst smider vi planer vännen...många planer:D:tummenupp

Vi ska givetvis me 2010, jag har inte varit på träffen på många år men efter årets kan jag inte tänka mig o missa en enda till!!!
Cilla i Slimminge Bikers :censored:fyllisar:hihi

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
räkna på 5000:- så har du väl räknat högt, om du inte tänker bränna upp en massa däck.. eller köra omkull.. bjuda hela kampingen på öl.. eller nåt annat galet :D
Man bokar via kneippyns reception och i priset ingår tältplats och träffavgift (man får ett band runt armen)

Tack för infon och jag bränner hellre pengar på öl än bränner däck. :tummenupp

Funderar på att göra en Europa-semester igen, så jag får se om det finns pengar över till en Lelle-träff också, men då vet jag ungefär vad som krävs.

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Bestämdes o bokades redan söndagen man kom dit förra iår;) 12e raka året på g..
Får bli transvestitbussen full med hojar, gosaker o däck som vanligt.. :hojbusa

Mlscrew

Ride like you stole it
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
KTM 950 SMR -08
Ringer man och bokar detta ? betalar man där eller innan ? kan man boka via nätet ?

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Missnöjd Mc kommer som vanligt bo i Villavagnar....:yoparty:yoparty

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Tur att man har en fader som kör hojj som råkar bo granne med någon som äger hus på Gotland Och vill åka dit på MC :D

Blir nog en sväng över några dagar till nästa år hoppas jag :)

Spännande !...

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06
Tur att man har en fader som kör hojj som råkar bo granne med någon som äger hus på Gotland Och vill åka dit på MC :D

Blir nog en sväng över några dagar till nästa år hoppas jag :)

Spännande !...

Klart du ska:tummenupp ...verkar ju inte finnas några som helst hinder :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
2010 blir nog lite annorlunda än alla tidigare år.

Tror jag & polarn glider in på en räkmacka, efter att vi varit på Sweden Rock. Ingen stuga bokad alltså (om jag inte ändrar mej), men det går ju alltid att flörta in sej in i en säng annars :tuttar

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03

Tror jag & polarn glider in på en räkmacka, efter att vi varit på Sweden Rock. Ingen stuga bokad alltså (om jag inte ändrar mej), men det går ju alltid att flörta in sej in i en säng annars :tuttar

Hmmm, så du menar att du alltså sover när du är på Lelleträff??? :yoparty

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06

Sweden Rock, jo jag tackar:yoparty:rock
Klart där finns sängar till er, no problemas:tummenupp

Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Då var tragedin ett faktum!

STÖKA-MC´s reseledare tillika, glasögonfetischist, jägerfantast, idiot, fyllesvin och mycket mer kommer inte kunna deltaga i denna underbara tillställning nästa år. Skälet till detta är ju att man ska visst yngla av sig för andra gången och beräknat nersläpp är ungefär vid midsommar. Så skälet att delta är ju ganska bra!

Det kommer svida i hjärtat när jag ser flera hundra hojar ringla ner genom staden mot gotlandsterminalen, men jag vet att jag får en fin belöning för att jag stannar hemma. Skulle den lilla mot förmodan komma några veckor tidigare så får jag nog diskutera detta med min sambo. Annars får ni alla ha en helt underbar träff i vanlig ordning!!!!!

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06

STÖKA-MC´s reseledare tillika, glasögonfetischist, jägerfantast, idiot, fyllesvin och mycket mer kommer inte kunna deltaga i denna underbara tillställning nästa år. Skälet till detta är ju att man ska visst yngla av sig för andra gången och beräknat nersläpp är ungefär vid midsommar. Så skälet att delta är ju ganska bra!

Det kommer svida i hjärtat när jag ser flera hundra hojar ringla ner genom staden mot gotlandsterminalen, men jag vet att jag får en fin belöning för att jag stannar hemma. Skulle den lilla mot förmodan komma några veckor tidigare så får jag nog diskutera detta med min sambo. Annars får ni alla ha en helt underbar träff i vanlig ordning!!!!!

Det ska vi med all säkerhet ha!!!:banana:yoparty:tummenupp:):fyllisar:rock

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo

Man måste ju bara undra vad som tänktes vid tillverkningen, kan du inte räkna karl! :D

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Man måste ju bara undra vad som tänktes vid tillverkningen, kan du inte räkna karl! :D

Jodå det hade man i bakhuvudet! Men man tänker ju att det inte ska bita på första försöket...:tuttar. Jag får massera magen ordentligt några veckor innan så den lilla tittar ut!

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06
Inte mycket, men det händer :)

Ojdå, säg inte mer än vad du klara av nu haha. Vi kanske tar dej på orden, på riktigt ;)

Hahaha, varför skulle jag inte klara av det?? ;) sängar finns det alltid....jag sa inte var... ;) :banana:banana:banana

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Jag har sett dig sova på lelle Ullis.. Men det e klart, du kanske va lite trasig då :död

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln