på söndag åker vi dit o börjar bygga tält. Kommer att bli riktigt kul.
Har det fixat sej så du bara har Lellepass?
på söndag åker vi dit o börjar bygga tält. Kommer att bli riktigt kul.
Sent på måndag kväll kommer Knullbox MC att angöra campingen. Vi kommer att bo på den nedre delen, i närheten av där vi bodde förra året.
Skulle vara roligt om blev rejält med drag den kvällen så man vet att man har kommit rätt.
Någon som är sewgen?
Se till o ta med startgasen om inte annat vetja=)
Make an entrance with a boom!!!
Haha, det där med startgas känns lite...hmm, 2009 på nåt sätt
I år får vi hitta på nåt annat. Förhoppningsvis kommer det inga barn i vägen då
Har det fixat sej så du bara har Lellepass?
Ligger ännu på min to do list.
Har vänt växlarna o nu ska jag lista ut hur fästet ska se ut till styrdämparen. Får åka ner o jaga runt piggelin nere på kneippbyn så jag får en bra deal på passet för hela veckan.
Tycker jag absolutly du ska göra du kan säkert få till det....
Enligt Klart.se ska de vara skapligt väder hela veckan, regn på tisdag dock!
Kan inte bli värre än förra året iaf!
Blev en bra dag. Styrdämpen sitter o funkar. växlarna börjar vara väl injusterade för min körställning o lellepasset e fixat. Undrar bara va glassbilen me d blå ljusen ville på flygrakan
Tyvärr så kommer ingen av er att ha kul på Lelleträffen i år... eftersom jag inte kommer pga lite könsliga aktiviteter och en barnafödsel inom några veckor...eller dagar? Sen har ju Stöka mc`s deltagare nästan halverats till i år. Men vi kommer tillbaka nästa år!!!! Bara lite flashbacks från oss som INTE kommer:
Blev en bra dag. Styrdämpen sitter o funkar. växlarna börjar vara väl injusterade för min körställning o lellepasset e fixat. Undrar bara va glassbilen me d blå ljusen ville på flygrakan
Första året för mig, dumt nog torska man lappen nu lagom innan så det blir inget åka hoj, men har en känsla att det finns lite annat man kan göra
Har för övrigt en "banåkning" till salu om någon är sugen.. PM:a i så fall..
Ska bli jävligt kul att få va med om alla galna upptåg..
Blir det nån motardåka på gokartbanan i år??? Eller finns det nåt bättre ställe att ta några varv på... gotland ring har lite för långa kurvor för min hoj
Första året för mig, dumt nog torska man lappen nu lagom innan så det blir inget åka hoj, men har en känsla att det finns lite annat man kan göra
Har för övrigt en "banåkning" till salu om någon är sugen.. PM:a i så fall..
Ska bli jävligt kul att få va med om alla galna upptåg..
Blir det nån motardåka på gokartbanan i år??? Eller finns det nåt bättre ställe att ta några varv på... gotland ring har lite för långa kurvor för min hoj
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|