Lelleträffen 2010

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Ort
Stuvsta, Huddinge.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
Kommer vara körning på gokartbanan under onsdagen och torsdagen. Inskrivning från 12:00 och sedan körning till ca 16:00.
Får väl hoppas på bra väder då....

fan kommer ner på tirsdagen vid 14,00 synd att man inte hinner med.....för det är bara på ons och tors som de är körning?
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Men då hinner du väl om du kommer ner på tirsdagen. då e du väl här på onsdagen eller?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
I nån av de röda stugorna ovanför Rotundan. De tilldelar inte stugorna förrens på söndag så jag vet ej exakt. Nånstans där Wheelers brukar bo kan jag tänka mig.
Ni åker samma båt som de andra hojjävlarna!:yoparty De är ju och rockar på Sweden Rock nu så de åker från Oskars kl 21.10 på måndag så jag kommer väl och tar emot er vid incheckningen :D
Tur att Häng den och Kasta Körken är där så det finns nån att dricka öl med till er båt kommer. :banana

Var tvungen att ringa och kolla med Guldfisk Doris (Ullis) om hon kommit ihåg att packa ner vår Shedevilsflagga och det hade hon så det kommer synas vart vi bor. Och känner jag er rätt så kommer det höras vart ni bor så vi lär med all säkerhet hitta dit! :yoparty

Klockrent!

Som vanligt blir båtresan som en miniLelle. Man får prata av sig med alla man känner och blir riktigt peppad för det som komma skall.

Synd bara att man är Knullbox driver, det verkar närmligen innebära att man ska köra hela vägen :)

Bra, då blir det enkelt att hitta rätt. Ja, vi kommer både synas och höras.

:party
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Klockrent!

Som vanligt blir båtresan som en miniLelle. Man får prata av sig med alla man känner och blir riktigt peppad för det som komma skall.

Synd bara att man är Knullbox driver, det verkar närmligen innebära att man ska köra hela vägen :)

Bra, då blir det enkelt att hitta rätt. Ja, vi kommer både synas och höras.

:party

Jag känner lite tvärtom i år för båtresan. Vet faktiskt ingen som ska åka på samma avgång som jag..Jaja, det löser sig nog, man får väl skaffa nya vänner där annars :D

:fyllisar :wiggle
 

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Åre
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Sorry jag som fattat fel, hade inget med Lelle att göra...:gnissla
Gotland ring har TT festival som det tydligen heter samtidigt Må-To

ingen som ska köra nån dag?

Kommer vara fölk där varje dag hela veckan. Så om du e kommer ut själv så kan du hänga me den vitblå R6:an eller de två spindelmannen hojarna som ska försöka vara där hela veckan.

Sett det börjat rulla in mer o mer cyklar nu. Se om man kan jaga ihop o åka en sväng imorrn me dem som e här tidigt. Köra lite krokig gotlänsk lansbyggd. Vi är i alla fall ett gäng öbor som ska åka imorrn. messa på 0735803388 om ni e sugna att haka på.
Vi kör blandat tempo me väldigt olika hojar så d flesta brukar kunna haka på o ha trevligt.
 
Last edited:

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Nu är man framme!
Blåsigt, molnigt men bitvis lite sol. inte allt för kallt.
Imorrn blir de säkert bättre!
skål!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Någon som har en plats över i stuga från fre-sön?

Min kompis har hyrt en stuga för hela veckan. Han åker dock hem med mig på fredagen. Jag kan höra med honom om han vill låna/hyra ut den till dig. Den ligger dock 500m utanför området. Dvs du kommer att kunna sova väldigt lugnt och skönt på nätterna.

Du kan väl skicka PM om det är intressant.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Nu är man framme!
Blåsigt, molnigt men bitvis lite sol. inte allt för kallt.
Imorrn blir de säkert bättre!
skål!

Ni kommer få en lugn vistelse på ön.... i alla fall från Stöka Mc.
Men ni ska få dubbelt upp nästa år när vi är fulltaliga igen!
 

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Flen
Hoj
Letar
Har någon plats på sin bil i sin buss ect ect för 1-2 st motarder så hör gärna av er.

Polaren letar plats på färjan.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Fy fan vad det suger hästpung att inte kunna åka på träffen i år!!! Jag tänker ALDRIG missa en Lelleträff igen!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ni kommer få en lugn vistelse på ön.... i alla fall från Stöka Mc.
Men ni ska få dubbelt upp nästa år när vi är fulltaliga igen!

En av era "Stökor" lyckades tappa sin hoj två ggr efter att han stått & varvat. Inte var han man nog till att lyfta upp skiten heller. Pricken över i:et var att det forsade soppa ur den & vi fick hela stugan full med ånger så vi var kräkfärdiga samt livrädda att någon skulle kasta en fimp.

Behöver jag säga att jag hotade honom till livet?
 

Buell fox

FINNS VILJAN FINNS VÄGEN.
Gick med
28 Feb 2010
Ort
oskarshamn
Hoj
bmw 1150 ROCKSTER
HA HA HA.....FAN att man inte är där....men dom gör ju ett bra jobb med att STÖKA.vad hade han för hoj....fan skrattar på mig.....
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
HA HA HA.....FAN att man inte är där....men dom gör ju ett bra jobb med att STÖKA.vad hade han för hoj....fan skrattar på mig.....

En svart Husa.

Kan väl nämna att han var en halvmeter hög & jag är förvånad att han ens kommer upp på hojen. Så att han inte orkade få upp en motard är väl kanske inte så märkligt. Iaf inte om man står & lyfter på fel sida av hojen :rolleyes:
 

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
suck jag bor 500m ifrån och har inte varit nere på träffen iår var tyvärr inga som jag känner som skulle åka iår :(
 

Buell fox

FINNS VILJAN FINNS VÄGEN.
Gick med
28 Feb 2010
Ort
oskarshamn
Hoj
bmw 1150 ROCKSTER
En svart Husa.

Kan väl nämna att han var en halvmeter hög & jag är förvånad att han ens kommer upp på hojen. Så att han inte orkade få upp en motard är väl kanske inte så märkligt. Iaf inte om man står & lyfter på fel sida av hojen :rolleyes:

Ha ha ha va Det en SMURF.:va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top