Förra året så gick det på i runda slängar 2.500:-/per skalle. Färja med hojarna, boende 3 nätter med frukost och träffavgift. Men då tog vi lite dyrare boende med egna "fiskestugor". Finns billigare alternativ men inget är utlagt än så priserna i år är inte klara. Är bara en "teaser" och "save the date" jag la upp nu ?Jag vill inte verka dum och snål men vad kostar det i runda slängar?
Få dask av en kvinna alltså?Är det som mc-träffar var förr i tiden?
Sprit, kvinnor och slagsmål?
Som vanligt väljer jag två av tre![]()
Mycket mer än så ? Men slagsmål har jag aldrig varit med om ? Men började köra på 70-talet iofs. Du kanske menar 50/60 -tal att det förekom? ??Är det som mc-träffar var förr i tiden?
Sprit, kvinnor och slagsmål?
Som vanligt väljer jag två av tre![]()
Nä, är mycket blandad kompott. Många sporthojar som min tex. och även andra "sorter". Jag kör även på grus och ut på pirar med min som synes på bilderna, så lirar överallt med en "sporthoj" (förra året på Lelleträffen) ?Är det mest glidarhojar på de träffarna? Bilden i trådstarten indikerar upprätt körställning.
Vet faktiskt inte själv när det blir helt officiellt. Jag har snackat med Lelles (R.I.P) grabb Per som numer driver Lelles och fått detta datum av honom. Så det kommer från en säker källa ?Tjena. När kommer det mer information om detta? Ska boka semester så kan va bra att veta att det blir av just detta datum ?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |