Lelleträffen

z-one

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2004
Hoj
99, Kawa, ZX6R
Har precis kommit tillbaka från Lelleträffen på Gotland och måste säga att det var en väldigt överskattad show som Lelle bjöd på (lite wheelies och stoppies i typ 15 min). Som tur är så kunde man istället åka iväg med polarna på utflykter och utforska de många och fina vägarna. Tyckte bäst om flygrakan fastän jag fick stryk av en 2 år äldre Honda CBR600F (ni som vet, är jag kass på att dra eller är kawa zx6r verkligen slöare) :va

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
z-one skrev:
Har precis kommit tillbaka från Lelleträffen på Gotland och måste säga att det var en väldigt överskattad show som Lelle bjöd på (lite wheelies och stoppies i typ 15 min). Som tur är så kunde man istället åka iväg med polarna på utflykter och utforska de många och fina vägarna. Tyckte bäst om flygrakan fastän jag fick stryk av en 2 år äldre Honda CBR600F (ni som vet, är jag kass på att dra eller är kawa zx6r verkligen slöare) :va

ja, den är lite kass, men ni missa allt det andra... jag så bara två tröjor på lekarna, inte en enda på gutniska....

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Tror hela vårat gäng var lite ur fas när lekarna ägde rum, men personligen tycker jag att träffen var helt okej.Själva aktiviteterna var man väl inte särskilt inblandad i, men visst var det jäkligt trevligt att rulla runt på campingen och bärsa med massa nytt o trevligt folk.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Vi var två tjejer från Timrå som var ner & vi hade Gundekul!!!!! Nu var det andra året för mej & jag kände ca 15-20 pers till där från övriga sverige, så det kan ju naturligvis påverka min vecka. Hur som helst, det blir som man gör det & vi ska tbx nästa år IGEN!!!! :tuttar

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka