Lelleträffar tarvar dessutom Värmlandsgrogg!!!
//D
ALDRIG mer
EN "Värmlandsgrogg" och benen löd inte, BOKSTAVLIGEN!, får någon slags känsla av att det har blivit en riktig bläcka kongo! Känns som kamraterna har en viss ironi i sina posts !
Ha ha ha.. du blev sååå sliten...
Men dom är jäkligt härliga människor!
AHA så det är Affe som bytt namn, då är jag med, Ja även Herr Alf fick smaka på Värmlandsgroggens vedermödor!Affe kanske inte ska vara den som raljerar om andras värmlandsgroggande, han har ju själv inmundigat den mämnda drycken med ... hmm... resultat.
Kan inte annat än hålla med...
JAAAG!Någon mer än jag som är SJUKT åksugen nu??
AHA så det är Affe som bytt namn, då är jag med, Ja även Herr Alf fick smaka på Värmlandsgroggens vedermödor!
Jag är faktiskt inte speciellt åksugen än pga att det är FÖR kallt!!Någon mer än jag som är SJUKT åksugen nu??
En dum fråga kanske... men var ligger Rörken och pumpen?
Har bara bott i Uppsala i tre år och kommer ta kortet i sommar så vore kul att kunna träffa likasinnade
"Pumpen" är den gamla gjutjärnspumpen som finns på Fyristorg, mellan Nybron och Domkyrkan. Hojparkeringen 5 m bort har varit samlingsplats för motorcyklister "i alla tider".
Här finns en karta till turistinformationen tvärs över gatan.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...8Ttpg%3d%3d&vad=Turistinformation&var=Uppsala
Ahh! Die berömde Guldkapschyyl jah!!Nja inte var jag nykter på Lelleträffen
men Herr Taz syftar nog på en grillkväll hemma hos SteffoXL och dam då jag skulle "ta det lugnt" för att jag skulle göra något dagen efter. Kvällen slutade med att jag vann guldkapsylen tack vare Taz lömska värmlandsgroggar....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|