Bara å boka! Ni kommer inte ångra er... Fast tältplats lär ju alltid finnas om man tycker det är roligt
jag e inte mycket för att tälta
Bara å boka! Ni kommer inte ångra er... Fast tältplats lär ju alltid finnas om man tycker det är roligt
Brukar folk (dvs du) ta hojen till lelleveckan eller får den stå hemma?
gött, vi är 3 till från nybro som ska dit, dock inte bokat något än :/
edit: vi har aldrig varit där, ska bli skoj som fan
aaa, kul=) ni kommer inte ångra er, om ni inte tältar å det regnar hela veckan säg till om ni vill samåka med oss till färjan från kalmar då, blir lite småvägar till o-ham å ett stop på McDonalds där innan vi åker på färjan, om ni åker på söndagen vill säga
ni åker söndag-söndag eller ?
Nu finns det en lägenhet ledig längst in på campingen där Stöka mc brukar hålla till. Vi blev visst några mindre i år så vi fick boka av en. Men vi har iaf 6 lägenheter med ca 35 pers....plus några Stökers från Stockholm också.
Har en R1:a -99:a till salu efter lelle tror jag
vi är två glada tjejer som planerar att åka på träffen. men det finns tyvärr bara tältplatser kvar. det råkar inte finnas någon som har två bäddar lediga i någon stuga? vi betalar självklart för vår del. orkar bara inte släpa med tält m.m.
haha, tält har jag ju själv så det räcker och blir över
nope, fanns bara camping kvar. och en lägenhet som skulle kosta 5700kr ca, och det kändes lite väl dyrt då vi bara är två.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|