Det är nästan roligt att läsa denna tråd.
För en gångs skull får hela Sverige känna på hur dom norrländska mc-åkarna har det varje år.
Det är ju klart, vi plockar fram snöskotern istället.![]()
men VAFAN Februari ÄR en VINTER MÅNAD! det brukar ligga snö så här år pojkar å flickor... sen om de är slask eller inte är en annan sak.
Detta kan bara sluta på ett sätt.Så om 10 dgar lovar du att det är vår o +7 grader? om du gör det älskar jag dig för alltid!
Härlig vinter ju. Den kommande våren kommer bli en lång utdragen orgasm.
Kanske skulle köpa sig en snöskoter idag?
finns "sportskoter.se"? Då kan man ju gå in och fråga vilken skoter som är bra att börja på. Och hur man skenförsäkrar.
Jag skickade ett sms till 118100 och skrev:
"Jag bor i Oskarshamn. När kan jag åka motorcykel på torra vägar och sol för första gången i år?"
Dom svarade:
"118100 tror att du kan åka motorcykel på torra vägar för första gången i år i mitten på april. Vi tror att du längtar mycket efter detta. Ha en fortsatt trevlig dag."
118100 är ju allvetande, så nu är det bara att invänta den 15 april.
Sicken tajmning då, samma dag som frugan fyller år. Fram med grillen kanske.våren inväntas 22 mars i skåne enligt killen på vädret men va fan vet han
Sicken tajmning då, samma dag som frugan fyller år. Fram med grillen kanske.![]()
Hoppas det händer snart, bägge hojarna står ju redo nu.haha ser inte så ljust ut men va fan allt kan hända över en natt![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |