Det är nästan roligt att läsa denna tråd.
För en gångs skull får hela Sverige känna på hur dom norrländska mc-åkarna har det varje år.
Det är ju klart, vi plockar fram snöskotern istället.
men VAFAN Februari ÄR en VINTER MÅNAD! det brukar ligga snö så här år pojkar å flickor... sen om de är slask eller inte är en annan sak.
Detta kan bara sluta på ett sätt.Så om 10 dgar lovar du att det är vår o +7 grader? om du gör det älskar jag dig för alltid!
Tack för dagens garv!Härlig vinter ju. Den kommande våren kommer bli en lång utdragen orgasm.
Kanske skulle köpa sig en snöskoter idag?
finns "sportskoter.se"? Då kan man ju gå in och fråga vilken skoter som är bra att börja på. Och hur man skenförsäkrar.
Jag skickade ett sms till 118100 och skrev:
"Jag bor i Oskarshamn. När kan jag åka motorcykel på torra vägar och sol för första gången i år?"
Dom svarade:
"118100 tror att du kan åka motorcykel på torra vägar för första gången i år i mitten på april. Vi tror att du längtar mycket efter detta. Ha en fortsatt trevlig dag."
118100 är ju allvetande, så nu är det bara att invänta den 15 april.
Sicken tajmning då, samma dag som frugan fyller år. Fram med grillen kanske.våren inväntas 22 mars i skåne enligt killen på vädret men va fan vet han
Sicken tajmning då, samma dag som frugan fyller år. Fram med grillen kanske.
Hoppas det händer snart, bägge hojarna står ju redo nu.haha ser inte så ljust ut men va fan allt kan hända över en natt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|