Ahmed skrev:2253628Jag har äntligen tagit mc kortet o nu e det dags o köpa hojen så nu till frågan
vilken hoj ska man satsa på? Yamaha YZF R1 eller Suzuki GSXR 1000 har hittat båda i års model 04 så nu behöver jag lite råd. Skulle vara tacksamm för alla råd tack på förhand...
Ahmed skrev:2253628Jag har äntligen tagit mc kortet o nu e det dags o köpa hojen så nu till frågan
vilken hoj ska man satsa på? Yamaha YZF R1 eller Suzuki GSXR 1000 har hittat båda i års model 04 så nu behöver jag lite råd. Skulle vara tacksamm för alla råd tack på förhand...
Ahmed skrev:2253653Har kör vana sen förr.. Ska ha en 1000cc. svårt att välja mellan dem två
Ahmed skrev:2256336Har kört hoj i ca två år..tack för att ni e rädda om mig men köra mc kan jag helt okej
Glenn_23 skrev:2257633]
Ja starta med en R1-99 och jag lever, Köp storebror direkt så slipper du byta.
Bizzo skrev:Jo jag har funderat lite på det och kommit fram till att min pappa också kommer bruka hojjen, han har passerat 50 år precis och har haft körkort för hoj sedan han var 18 lr nått.. Han har kommit in i gubb krisen och behöver ha någon hobby!
jag köpte hayabusa:ljungen_79 skrev:603207Jag letar första hoj, men alla skriver en massa om 600. Kan man inte gå på dom stora direkt?
Har kompisar som testat både 600 och 1000, och dom säger att man tröttnar på dom små.
hymac skrev:534760jag har aldrig förstådd det där med att man ska analysera vilken hoj man ska ha det är bara att köpa en jävel man gillar och sen byter man vart efter man ändrar smak man behöver inte vara Einstein för att välja båge bara man når fram till styret sen är det bara att gasa
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|