Ok, jag tänkte inte på din sexuella läggning när jag läste ditt inlägg och kunde sådeledes inte härleda mitt uttryck till någon form av påhopp av någon med avvikande sexuell läggning. Får man förresten säga så? Numera är det ju inte avvikande och det om något låter ju nedvärderande. Aja, skitsamma.
Men saken är den att man använder ju sig av sådana uttryck just för att påpeka "fjolliga" saker. Oavsett om man är bög eller ej. En bögpolare var mycket noga med att klargöra att han själv gjorde just detta då han "störde sig på alla jävla fjollbögar som drog skam över de normala bögarna" enligt honom
Han var störtskön iaf enligt mig. OBS: ehhh, inte fysiskt för det vet jag inget om...
Sen har vi även kategorin som är rena "fjollor" utan att vara bögar för den delen, och dessa personer är precis lika enerverande som de äkta fjollbögarna. Sen stör jag mig även på folk med grön ögonskugga, lösögonfransar mm. Tjejer då så klart. Jag är en lättstört person. *ej att blanda ihop med en lätt störd person*
Det är ännu fånigare med de "maskulina" människorna som tror de är så jävla häftiga och ser ner på allt som inte har en bicepsomkrets på minst 50cm etc. Vi har ju några såna nötter här på forumet för övrigt, nämner inga namn...
Näe, var och en får göra hur fan de vill så länge jag får använda vilka uttryck jag vill, utan att för den delen såra någon med vilje.
Sen kan jag ju inte hålla med om att Duccen är feminin utan mer rå, men att däremot grappadrickandet har nått fjolliga former är ju inget jag motsäger mig