Tjena jag e ny här på sporthoj samt även ny på hojar i övrigt. E d nån här som kan rekomendera en bra första hoj? Har kollat lite på kawasaki er6-n, ktm duke, ducati monster. Söker nått i streetfighter utseende . Tack på förhand mvh bobbe
Tjena KTM SuperDuke e absolut den mest underhålland hojen av dom du vart inne på. Sen att den e den snyggaste av dom är ju bara+
(Har en till salu btw PM om du vill veta mer)
Men fundera iaf först på om du vill ha en hoj med radfyra eller v-twinn. Är ju lite skillnad på karaktärerna.
Er6-n skulle jag inte köpa om jag var dig, en riktig körskolehoj, en trött hoj som du kommer tröttna på inom nån månad.
duke eller monster hade jag lagt mina pengar på av dom du nämde.
I streetfighter utseende hade jag satsat på en kawa z750 eller z1000 istället mycket roligare hoj och snygga är dom också. Annars har du ju triumph speed triple som är rolig att köra, 3 cylindrig. Superduke 990 är ju en fin hoj också.
bild på z750, z1000 och superuke.
Er6-n skulle jag inte köpa om jag var dig, en riktig körskolehoj, en trött hoj som du kommer tröttna på inom nån månad.
duke eller monster hade jag lagt mina pengar på av dom du nämde.
I streetfighter utseende hade jag satsat på en kawa z750 eller z1000 istället mycket roligare hoj och snygga är dom också.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |