Letar lägenhet i Uppsala med omnejd

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Välkommen till stan!
Lite taskig tajming att försöka hitta en billig lägenhet i Uppsala nu när alla våra kära studenter sopar stan ren från bomöjligheter.....
Men det löser sig alltid på något sätt.
När jag flyttade till stan för 7 år sen så drog jag årets snyftvals för Uppsalahem, efter lite om och men så fick jag en nyrenoverad 2:a med uteplats i Sävja :) Så ge inte upp även om du får ett par nej i början!

Kul med ytterligare en Fighter i stan. Vi är ganska få :rolleyes:
Även om jag inte börjat använda min seriöst än, men men....

Det blir eventuellt lite fest på lördag efter GR-dagen. Häng på så får du träffa lite Uppsalafolk :tummenupp

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Hej och välkommen!

Jag måste skaffa mig en ny inneboende ganska omgående, sitter på en 3 rok i gamla studentstaden (ganska centralt). Lägenheten är nyrenoverad och läget är bra. Hyran är ok och bredband finns :D

PM:a vid intresse...

/Jonas

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
MackeNo1 skrev:
Fan vad ni känner folk som jobbar på on/off då :lol

mmm....Uppsala är inte så stort, det kommer du nog snart att bli varse. :)

Västerås grabbarna känner jag visserligen från tiden de jobbade på OnOff
i V-ås.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nu har jag fått ett 1:a handskontrakt :tummenupp

Iofs i Stenhagen men ändå :D En 2:a på 68kvm med 4900:-/mån i hyra, riktigt fin och med stor balkong.
Har tyvärr inte tillgång till dator och internet eftersom allt é kvar nere i Göteborg, men förhoppningsvis ska jag få upp det inom en månad iaf. Så att jag inte é så aktiv på forumet för tillfället beror på databrist.

Ställde av hojen idag, har inget ställe att ha den på i Uppsala så den står kvar i Söderfors (7mil norr om uppsala). Men till nästa säsong ska jag förhoppningsvis ha hittat ett garage så jag kan hänga med er ut o köra.

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
MackeNo1 skrev:

Iofs i Stenhagen men ändå :D En 2:a på 68kvm med 4900:-/mån i hyra, riktigt fin och med stor balkong.
Har tyvärr inte tillgång till dator och internet eftersom allt é kvar nere i Göteborg, men förhoppningsvis ska jag få upp det inom en månad iaf. Så att jag inte é så aktiv på forumet för tillfället beror på databrist.

Ställde av hojen idag, har inget ställe att ha den på i Uppsala så den står kvar i Söderfors (7mil norr om uppsala). Men till nästa säsong ska jag förhoppningsvis ha hittat ett garage så jag kan hänga med er ut o köra.
Det kanske är Ugluks gamla, minns inte numret just nu. I så fall säg att du kan vara nyckelansvarig för snickarverkstaden. då är hojparkeringsproblemet löst :tummenupp

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Men Macke, du kan ju inte ställa av hojen idag, imorn ska vi ju ut till Lunda å leka!! :7peta

EDIT: Glömde, när är inflyttningsfesten? :yoparty :fyllisar :banana

masse

Love is for Poets
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
RepsolHynda
What comes before part B?

MackeNo1 skrev:

In the getto...... IN THE GETTO....... :kulspruta :hihi
Se till att hojta till bara när det vankas inflyttningsfest..... Jag å Hank kommer å härjar kan jag lova!!!!!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...