Betala, lyssna och visa att du kan ta dig runt banan (utan rumpskrap )
Skall se om jag kan hitta nån kurs på Knutstorp eller nåt. Sen kan man gasa på öppna träningar etc etc lite varstans om jag inte har helt fel för mig
Vänta bara tills du glömmer en distans till bakhjulet...(Visste att det skulle komma, jag kommer att få leva med det där resten av livet (*flinar*) )
Skall se om jag kan hitta nån kurs på Knutstorp eller nåt. Sen kan man gasa på öppna träningar etc etc lite varstans om jag inte har helt fel för mig
Tja går det ingen tidigare så ställer jag av efter Knutstorp i augusti och går igång igen till våren (om nu det inte blir mer på SRW i år).
Verkar ju inte som nån vill köpa skutte så jag får väl behålla det lilla livet till hans trampdynor lämnar banan , amatör Degis jojo det låter nåt *garv*.
Någon som har info om hur när var och vilka krav som ställs för att bli godkänd. (amatörlicens då alltså)
\\Degis
Klart det blir SRW snart igen, ha litta förtroende för styrelsen.Det löser sig...
Hittade en licenskurs den 24-25 Juli skulle de kunna va nåd?
Sydskanes Emse
Nu racersnigel i röd grupp.
Mvh,
Na inte innan semestern men jag återkommer.
Klart att han har förtroende för styrelsen. Precis som du säger det löser sig. Men man vill ju gärna köra lite mer på dom större banorna oxå och då har man ju bara smc-knutstorp osså dom gångerna då vi har nåt där.
Fan va ja e gassugen nu .
Jag säger bara Chasing Cars i lurarna på Ring Bauhaus det e grejor det men inte så hälsosamt.....
Abstinens inte kört bana på två veckor nu jue
Vänta bara tills du glömmer en distans till bakhjulet... ....
...det löser sig. Men man vill ju gärna köra lite mer på dom större banorna oxå
Fan va ja e gassugen nu .
Jag säger bara Chasing Cars i lurarna på Ring Bauhaus det e grejor det men inte så hälsosamt.....
Abstinens inte kört bana på två veckor nu jue
Ring Bauhaus... nääee inge bra...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS