Licenskurs

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
X-up skrev:
I mailet ang. kursen så står det att man ska få ett mail med bekräftälse på att man betalt & blivit anmäld korrekt. Är det ngn som fått denna än? Tänkte annars ringa till Karlskoga i morgon för att se hur det går.

/X-up
Jag har inte fått nåt sådant mail.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jag har ringt & frågat idag, pratade med Mike, de har inte hunnit med det ännu, men det var lugnt ändå, bara att komma hit sa han. Men han skulle prata med Tony som har hand om kursen så att han skickar ut bekräftelse iaf!

/X-up

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Eftersom informationen inför kursen har vart obefintlig från Gelleråsen så är det nog fler än jag som undrar "vart" kursen hålls på Gelleråsen. Så jag tänkte att vi deltagare härifrån kanske kunde fixa en samlingsplats tills på tisdag. Kursen startar ju 09.00, om vi samlas kl 08.45 vid Pit Stop café så slipper vi yra omkring som vilsna själar. Fonkar det?

/X-up

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
X-up skrev:
Eftersom informationen inför kursen har vart obefintlig från Gelleråsen så är det nog fler än jag som undrar "vart" kursen hålls på Gelleråsen. Så jag tänkte att vi deltagare härifrån kanske kunde fixa en samlingsplats tills på tisdag. Kursen startar ju 09.00, om vi samlas kl 08.45 vid Pit Stop café så slipper vi yra omkring som vilsna själar. Fonkar det?

/X-up

Låter kanon! :tummenupp

EUS: Glöm för fan inte plastbiten nu! Den vill jag ha. :)

För er andra som är i trakten, hamnfestivalen i Karlstad drar igång på onsdag, brukar va ett jävla ös faktiskt. Jämt bara ett litet tips.

Mange77

Den är inte lång, men den är smal!
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Sursucka 1000 & fyrhjuling till grabbarna
X-up skrev:

/X-up

Den brukar hållas inne på Pit-stop. De har en lektions sal till höger bakom toaletterna!

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
X-up skrev:

/X-up
Kursen hålls på pitstop café, står ju så i informationen jag fick iaf

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag