Gixxer 1000
Medlem
Dom har semester på Gåsen, är det kvällsträning som förra året?
Joakim Spång skrev:Jag ringde och pratade med dem för några veckorsedan. Då sa de att försäkrade hojar på dagen och licens mellan 16.00 - 18.00.
/Jocke
Tvåtakt resp fyrtakt.Gixxer 1000 skrev:Tack,
Kör varje klass för sig eller hur delar dom upp det?
Joakim Spång skrev:Jag ringde och pratade med dem för några veckorsedan. Då sa de att försäkrade hojar på dagen och licens mellan 16.00 - 18.00.
/Jocke
Murra skrev:TJa får be om ursäkt att jag är ute och cyklar i fel del, men gathojar vilka dagar får de köra?
sandstream skrev:Som vän av ordningen har jag skitsvårt för arrangemang utan tydliga struktur när det gäller tex tider.
Hur har det varit tidgiare år, har alla fått köra?
Hur mycket?
Arawak skrev:Jag ska köra b-racet den 23/7 .
Har aldrig varit på Bike week innan. Hur funkar det? Jag tänkte inte åka hem mellan b-racet och SO/SM. Får man tillfälle att köra nåt under veckan?
Kostar det nåt att vara på området mellan tävlingarna?
/Jocke
Nej, cykeln ska vara godkänd av SBP.Hagster skrev:Man får inte köra med slicks i gatgrupperna antar jag? Någon som har någon erfarenhet av det?
Magnus skrev:Kolla:
Alltså blir det kvällsträning varje eftermiddag/kväll. Fan av kul
Det är "allmänhetens" jag undrar om.Lime skrev:Vilken det menar du?? Allmänhetens åkning eller licensträningen??
Info om allänhetens åkning hittar du på http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/allman.htm
sandstream skrev:Det är "allmänhetens" jag undrar om.
Att vara 1 av 400 hundra som ska slåss om bantiden är inte så lockande.
Har läst infon på Åsens sajt men kan inte hitta någon annan info än att det är först till kvarn som gäller
sandstream skrev:Det är "allmänhetens" jag undrar om.
Har läst infon på Åsens sajt men kan inte hitta någon annan info än att det är först till kvarn som gäller
Klockan åtta händer följande. Ut på trappen från sekretariatet kommer Mike Bluff himself, skådar ut över jättekön för anmälning till allmänhetens åkning, lägger magen på räcket och säger:sandstream skrev:Det är "allmänhetens" jag undrar om.
Okej, då är det precis som jag inte vill att det ska varaMagnus skrev:Förra året var det fört till kvarn som gällde. De körde 4 grupper med ca 30 pers i varje och sen var det fullt. Alltså ungefär som vilken bandag som helst, bara att det inte går att boka plats innan.
Någon vinnare lägger en burnout i depåkurvan för att fira. Givetvis lyckas vederbörande bränna ett hål i asfalten.Strider skrev:Yeah, Mike our hero has spoken. Today we will go trackriding.
Mer, Valmers, MER.
valmers skrev:Någon vinnare lägger en burnout i depåkurvan för att fira. Givetvis lyckas vederbörande bränna ett hål i asfalten.
Mike: "knaster...spraak....hallau hallau....extre foerermoete am tie minoutar. Taekk."
På mötet: "Det aer en jaevel sam har burnet haol i banen i depaukurven. Jaeg haer sprejet en ring rount haolet. Var vaenlig tjoer inte pau ringen. Taekk."
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|