Lidköping

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Ort
FALUN
Hoj
lös
Hallo. Även jag nyinflyttad tillsammans med Anciol till Skara. Var ute och tog en tur igår i det vackra vädret och insåg att vi måste få reda på var man kan stöta på MC-folk och träffa någon att åka med.

Frågan är alltså, var brukar ni Lidköping-, Skara- och Skövdebor ses? Finns det någon klassisk mötespunkt någonstans? Och slutligen, om det blir gott väder i helgen, kan det möjligtvis bli någon åktur???

Ha det gott:yoparty
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Vilken jävla tur med vädret!!!När vi placerade oss i kortegen sprack hela himlen upp och fram tittade solen! Det var fan helt otroligt! Kom hem för en halvtimme sen och på vägen hem kom det några regn droppar! Jävlar vad folk det var då! Bomber killarna var fan fullständigt galna!!! Inga hämningar öht!

Du vet väl att Bomberkillar alltid är de grymmaste ;)
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
www.barncancermilen.se finns det info. man betalar 150 till barncancerfonden sen samlas man ett gäng o åker valfritt för en god saks skull. nja du ja hade gärna åkte i helgen men ja har fasen inte tid :(

Elias hör med lidköpings cross o moped service dom har däck till våra cyklar med.
 

Judas

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Vendelsömalm
Hoj
KTM 990 SMR 2010
mmm, om alkoholhalten tillåter låter det trevligt :)

Jag hänger gärna me på en tur...ska visst bli skitväder på sön och blåsa imorgon men hellre det än regn!
Sen hänger det ju som sagt lite på alkoholhalten också. Risken finns att den är lika illa imorgon som på söndag...:D :öl
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
mmm, om alkoholhalten tillåter låter det trevligt :)

:tummenupp

Jag hänger gärna me på en tur...ska visst bli skitväder på sön och blåsa imorgon men hellre det än regn!
Sen hänger det ju som sagt lite på alkoholhalten också. Risken finns att den är lika illa imorgon som på söndag...:D :öl

Det e samma här ska på kräftskiva på lördag så :) men vi kan ju åka senare på dan. ja e gör sugen :yoparty
 
Last edited:

Judas

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Vendelsömalm
Hoj
KTM 990 SMR 2010
Åka imorgon onsdag, nån?? Vid 17.30 hoppar jag på hojen och drar en sväng (om det är ok väder).
Bara att haka på! :yoparty

Fält, du är väl på iaf? :)
 

Judas

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Vendelsömalm
Hoj
KTM 990 SMR 2010
Jag åker gärna med!

0709-496147

Kul att nån haka på men det sket sig dubbelt upp. Inte nog med att det ösregna, jag åkte på att jobba över också! :mad:

Så fort det blir bra väder igen är jag på! Måste ju ta tillvara på det sista på säsongen...:)
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
Kul att nån haka på men det sket sig dubbelt upp. Inte nog med att det ösregna, jag åkte på att jobba över också! :mad:

Så fort det blir bra väder igen är jag på! Måste ju ta tillvara på det sista på säsongen...:)

absolut hoppas det blir nåt fint väder i helgen :tummenupp
 

Judas

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Vendelsömalm
Hoj
KTM 990 SMR 2010
Jag håller mig nykter idag och kommer därför köra imorgon söndag vid 12-13-tiden. :yoparty
Någon mer som är sugen eller kommer alla att va bakis??:fyllisar

Hör av er: 070-6095817
 

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Ort
FALUN
Hoj
lös
Beoende på hur vädret blir så tänker jag och frun Anciol åka en runda i helgen. Någon som är sugen på att ta en tur i höstkylan?
 

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Kvänum
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
inte helt omöjligt!! Vi får se längre fram mot helgen
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top