Lidköping

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
:D ja ha sitter här å väntar på att det ska bli 2 maj :huvet vill ju bara ut å piska bana.vi hade en trevlig resa i v , riktigt kul. finns det inga andra sporthojs ägare som vill vara med å åka , riktigt kul att vara fler när man rullar på vägen:tummenupp. annars drar ju strax ban säsongen igång, ska bli så jävla gött

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr

Hej roger
Testa bänka på bike lr mek1 så kanske du får andra siffror
Det låter sjukt fel.
Jag fick 151 på slangen på mek1, nu kanske inte det stämmer men dina siffror låter ju galet fel. ha en trevlig helg
Danne

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Håller med Danne. Prova bänken på Mek 1. Den är stabilare och bör ge exaktare värden. Apropå träffar så är det McLive på Hisingen den 23-26/4. Det är samma träff som sist vi var på fast då på Säve Depå. Den har dock blivit lite större än förra året. Det är samtidigt som *Bikedagarna så jag undrar lite vilka som ska med, vart vi drar, om vi drar till båda ställena som sist etc...Vad tycker ni??

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06

Snacka om glädjesiffror, jag var med när Bäck bromsade sin hoj och den ska ha 183hk i motorn men på slangen 155hk utan trycksatt luftburk man förlorar alltså ca 10% på drivlinan så 144,48 på din är nog rätt vettiga siffror ändå. Det skiljer sig rätt mycket på hojarna från japan de hade bromsat en zx10 med samma årsmodell som Bäcks och den hade bara 150hk. Du hade säkert kommit upp i 150-155 med trycksatt luftburk
men det är ändå kass att de inte kan ha riktiga siffror från början.

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.

Tja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässan:öl i gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.:D:D:D

fahlgren

Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Tja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässan:öl i gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.:D:D:D

Hej
Vad synd att du kanske inte åker med:gråta:gråta:gråta
Men jag kollade klart.se det ska bli sol 10-12 grader.
vi får kolla imorgon
ha de

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
ja hur ska det gå,åka hoj hela lördagen, sen åka till anderstorp hela söndagen å kolla erf :va å öl det kan jag dricka på kvällarna i min soffa:tungan

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1

Halloj elle!! Vi åker väl hyfsat tidigt eller. Sist var det jävligt många där ganska tidigt och alla reavaror var väck. Tror de sätter igång kl. 10.00 men är ej säker.

Ps. Hatar den där jävla vulkanen o dess jävla aska som hindrar postflygen att leverara min nya PCIII Usb...

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Hej alla som vill åka med till bike, så samlas vi på mc donalds 1000. om temp är över 6 grader å inget regn eller snö,tankade å klara,jag tar bara bike inget gbg .alla är välkommna , det är ju roligt att träffa nytt folkoch kul att åka fler ihop. syns i morgon.

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Hej alla som vill åka med till bike, så samlas vi på mc donalds 1000. om temp är över 6 grader å inget regn eller snö,tankade å klara,jag tar bara bike inget gbg .alla är välkommna , det är ju roligt att träffa nytt folkoch kul att åka fler ihop. syns i morgon.

Så du tänker inte åka om det är 5 grader o mulet eller :tungan

Jag är sugen på att dra till hisingen efteråt, hoppas det är fler som hänger på och provkör lite goa hojar :yoparty

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Tja, som ni alla vet har dom ju infört riskutbildningar på mc nu... Här hemma i götet kostar 2an 2900kr, så tänkte kolla va dom tar uppe på kullen.. De borde la ni veta som är hemmastadda i närområdet?
Ha de gött där uppe, kommer snart å hälsar på er!

fahlgren

Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Så du tänker inte åka om det är 5 grader o mulet eller :tungan

Jag är sugen på att dra till hisingen efteråt, hoppas det är fler som hänger på och provkör lite goa hojar :yoparty

Tja gubbs, jag ska med om den gamle håller hela vägen. kan tänka mig att åka till götet ochså vi får se imorgon.:gnissla:gnissla:gnissla

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO