Superbike på eurosport är inte dumt heller
Det var du som körde om mig i förrgår Nordis va??
Japp det var jag som pasera lungt å städat
Vi vet att du saknar våra turer, är det inte dax att skaffa ny hoj snart?
Superbike på eurosport är inte dumt heller
Det var du som körde om mig i förrgår Nordis va??
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr
hej snacka om att bliröv! ullad bänka hojen idag sagd motorefekt 172 bänkad på bakhjulet 144,48 å man förlorar ca 10 från motor till hjul.kasst. med box mappning till 160 på bakhlulet 10000 kr frågan är bara om det är värt det för dom går ju som raketer, det som retar mej är att honda ljuger.för det var samma på alla dom här 1000 rr
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.
hej på er , vi får kolla vädret på fredag efter jobbetom vi ska åka på lördag. till bike å ev gbg. skriver ut tid och samlings plats här på fre.
Tja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässan i gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.
ja hur ska det gå,åka hoj hela lördagen, sen åka till anderstorp hela söndagen å kolla erf å öl det kan jag dricka på kvällarna i min soffaTja! Jag kan nog inte åka med till gbg och bike då jag skall ner till öl-mässan i gbg på fredag men jag antar att ni inte lider med mig om jag inte kan åka så ni får ha det skoj utan mig hur det nu ska gå.
Hej alla som vill åka med till bike, så samlas vi på mc donalds 1000. om temp är över 6 grader å inget regn eller snö,tankade å klara,jag tar bara bike inget gbg .alla är välkommna , det är ju roligt att träffa nytt folkoch kul att åka fler ihop. syns i morgon.
Så du tänker inte åka om det är 5 grader o mulet eller
Jag är sugen på att dra till hisingen efteråt, hoppas det är fler som hänger på och provkör lite goa hojar
ja bra uppslutning idag kul jag å oden testa bmw s1000 rr det är en jävligt potent cykel . anderstorp i morgon erf ska bli kul å kolla på dom stora killarnagött med lite folk blir nog en fin tur idag
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|