Vissa fynd kan man väl göra men inte fan sätter jag min fot på Lidl i onödan.
Här ett mail som jag skickade till dem för ett tag sedan...
Ironin gick inte fram dock antar jag...
-------------------------------------------------------------
Till
kundtjanst@lidl.se
Kopia ; Ärende Hejsan!
Hej! Jag undrar vem som designat era kassor?
Konceptet med att göra bandet tre gånger så stort men packningsområdet en tjugondel så utrymmeskrävande jämför med alla andra butikers kassor är en revolutionerande innovation som får mig att vilja återvända till Lidl gång på gång! Alla mina vänner och t.o.m. er egen personal tycker också det underlättar tillvaron markant!
Har ni en e-postadress till denna person så jag kan framföra min beundran till denne personligen?
M.v.h. en imponerad kund.
Hej
Tack för Ert mail och Era positiva synpunkter på vårt kassasystem.
Mailet kommer att vidarebefodras till berörd avdelning och tyvärr har vi ej
någon mailadress till personen som konstruerat kassorna.
Hoppas att vi får se Er som fortsatt kund i våra butiker.
Mvh
Lidls Kundtjänst