Lidl produkter (billiga mctillbehör)

Finnishstallion

Carpe cerevesi
Gick med
14 Jan 2006
Ort
slampus
Hoj
sv 650- 01
Undrar hur batteriladdaren är. Är den bra för gel batterier och har den inbyggd vakt så att batteriet inte överladdas (Eller vad det nu heter) ???
 

Froven

Fan vad kurvor det är överallt !!
Gick med
3 Sep 2003
Ort
King-älv
Hoj
R6 02
Priserna har gått upp rätt rejält på bla tankväskan och det oanvändbara gula låset. Köpte tankväskan när den kostade 99:- och den kan verkligen rekommenderas, iaf till det priset.

Men en tjätting (TM) och en laddare funkar ju...

//Peter
 

Cozy P

Medlem
Gick med
21 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VTR SP-1 -00
Ngn som vet ngt om det där ryyggskyddet, är det nått att ha?? Har för mig att lidls ryggskydd har fått brätt bra testresultat tidigare. Vegt dock ej om det var samma ryggskydd som det som säljs idenna årets kampanj. Undrar även om den där kättingen är nått att ha?
 

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Ngn som vet ngt om det där ryyggskyddet, är det nått att ha?? Har för mig att lidls ryggskydd har fått brätt bra testresultat tidigare. Vegt dock ej om det var samma ryggskydd som det som säljs idenna årets kampanj. Undrar även om den där kättingen är nått att ha?

Kättingen funkar helt ok som extralås. EJ godkänt! Jag använder det i garaget för att låsa ihop hojarna med varandra. Tar dock in vatten i låshuset om det används ute och det regnar mycket! Så glöm inte att smörja det ordentligt..
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
2827909 Ngn som vet ngt om det där ryyggskyddet, är det nått att ha?? Har för mig att lidls ryggskydd har fått brätt bra testresultat tidigare. Vegt dock ej om det var samma ryggskydd som det som säljs idenna årets kampanj. Undrar även om den där kättingen är nått att ha?
Ryggskyddet har genererat en tråd alla 15++ sidor så det vågar jag inte ens svara på. Kättingen har jag köpt 5 st av, se till o vänd låset nedåt så det inte kommer in vatten så funkar det bra mekaniskt iaf. Sen vilken kvalité på lås och kedja det är vet jag inte. Det är tungt o skrämmer bort några iaf!
 

Twinex

Medlem
Gick med
8 Jun 2005
Ort
Karlstad
Hoj
YZF-R6 - 03
Ngn som vet ngt om det där ryyggskyddet, är det nått att ha?? Har för mig att lidls ryggskydd har fått brätt bra testresultat tidigare. Vegt dock ej om det var samma ryggskydd som det som säljs idenna årets kampanj. Undrar även om den där kättingen är nått att ha?

Vet också att ryggskyddet fick bra betyg. Kättingen borde ju vara något att ha, eller man kan ju ha det för syns skull tänkte ja på. Funderar på att köpa det så ser de ju lite krångligare ut att sno cykeln när man har 2 lås...
 

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Någon som har erfarenhet av regnstället? Håller de tätt bra, länge?

Om jag har! De håller tätt, garanterat. Hade helstället med på min mc-semester i Tyskland förra året. En vecka och 5 dagar med regn. Jag var torr hela tiden. Jag köpte storleken L och har storlek 54 på skinnstället. Det är aningen för litet för det spänner kring ryggen och benen när man sitter på hojen. Skulle köpt XL istället.
 

nilo

Helsingborg is the shit
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
2000, Aprilia Falco
Tack för tipset. Blir nog ett regnställ och ryggskydd för min del.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top