Therudeboy
Guest
lord_lime skrev:hur mycket då ca???
ev nån annan färg då lr???
men går dom att regga då??
Billgare än 22k i alla fall, det är allt jag kan säga nu då jag inte vet mer själv.
Regga dem går, precis som alla andra fordon.
lord_lime skrev:hur mycket då ca???
ev nån annan färg då lr???
men går dom att regga då??
Padde skrev:Liknar Honda CBR 125 med annan lackering.
*SoWHS* skrev:En lite härmad cbr 125 till utseendet ja. men dom är inte lika i verkligheten.. framhjulet är tom SMALARE än på cbr:en, som ett cykeldäck ungefär.. jag rekomenderar inte denna hoj för min kompis har en lifan och kviliten är inte att leka med.. man får passa sig rejält, avgasaröret lossnade bara helt plötsligt. och idag (skojjar inte nu) så ramla bakhjulet av! Den har nu gått 80 mil.
marcus_136 skrev:Satan först är det nån som härmar solid_snake genom att döpa sig till whitesnake , sen nu nån som härämar red_Lime genom att byta namn till Lord_lime nmuhahahah
marcus_136 skrev:Satan först är det nån som härmar solid_snake genom att döpa sig till whitesnake , sen nu nån som härämar red_Lime genom att byta namn till Lord_lime nmuhahahah
nomolas skrev:OkjDå! Du HärMar Ju dEm hÄr meD!
201 Marcus Göteborg Yamaha R6 -00
3227 marcus nilsson Järfälla aprilia rs 250 -00, CBR 900RR -94
3231 MarcusF Götene. Yamaha YZF R1 Pluggar.
3607 MarcusR6 Malmö Mazda, en vanligt slö
*SoWHS* skrev:En lite härmad cbr 125 till utseendet ja. men dom är inte lika i verkligheten.. framhjulet är tom SMALARE än på cbr:en, som ett cykeldäck ungefär.. jag rekomenderar inte denna hoj för min kompis har en lifan och kviliten är inte att leka med.. man får passa sig rejält, avgasaröret lossnade bara helt plötsligt. och idag (skojjar inte nu) så ramla bakhjulet av! Den har nu gått 80 mil.
lord_lime skrev:var det lifans "sporthoj" på 125ccb eller va det någon av offroad hojjarna???
Jag härmar "nästan" ingen här när jag döpte mig till whitesnake det är så att jag heter det i alla spel också. Och sen kom jag hit för två dagar sendan och då hade jag aldrig hört talas om solid_snake.marcus_136 skrev:Satan först är det nån som härmar solid_snake genom att döpa sig till whitesnake , sen nu nån som härämar red_Lime genom att byta namn till Lord_lime nmuhahahah
Tjena.. inte visste jag att så dåliga maskiner över huvudtaget existerade och till det priset!.*SoWHS* skrev:En lite härmad cbr 125 till utseendet ja. men dom är inte lika i verkligheten.. framhjulet är tom SMALARE än på cbr:en, som ett cykeldäck ungefär.. jag rekomenderar inte denna hoj för min kompis har en lifan och kviliten är inte att leka med.. man får passa sig rejält, avgasaröret lossnade bara helt plötsligt. och idag (skojjar inte nu) så ramla bakhjulet av! Den har nu gått 80 mil.
philsson skrev:Tjena.. inte visste jag att så dåliga maskiner över huvudtaget existerade och till det priset!.
CBR är i alla fall honda..Powerade skrev:CBR mycket bättre det kan man lita på... men ja såg den på mässan dem såg inte så tokig ut..
philsson skrev:CBR är i alla fall honda..
Honda håller!!.
Hehe.. lungt.. det är ju en honda........... trots allt.Powerade skrev:tack för det Philsson
philsson skrev:Hehe.. lungt.. det är ju en honda........... trots allt.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|