lifan LF125-A2

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
lord_lime skrev:
hur mycket då ca???
ev nån annan färg då lr???
men går dom att regga då??

Billgare än 22k i alla fall, det är allt jag kan säga nu då jag inte vet mer själv.

Regga dem går, precis som alla andra fordon.

*SoWHS*

Guest
Padde skrev:
Liknar Honda CBR 125 med annan lackering.

En lite härmad cbr 125 till utseendet ja. men dom är inte lika i verkligheten.. framhjulet är tom SMALARE än på cbr:en, som ett cykeldäck ungefär.. jag rekomenderar inte denna hoj för min kompis har en lifan och kviliten är inte att leka med.. man får passa sig rejält, avgasaröret lossnade bara helt plötsligt. och idag (skojjar inte nu) så ramla bakhjulet av! Den har nu gått 80 mil.

Last edited:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Skulle hellre lägga 30 k på en Honda CBR eller liknande.

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
*SoWHS* skrev:
En lite härmad cbr 125 till utseendet ja. men dom är inte lika i verkligheten.. framhjulet är tom SMALARE än på cbr:en, som ett cykeldäck ungefär.. jag rekomenderar inte denna hoj för min kompis har en lifan och kviliten är inte att leka med.. man får passa sig rejält, avgasaröret lossnade bara helt plötsligt. och idag (skojjar inte nu) så ramla bakhjulet av! Den har nu gått 80 mil.

HAHAHAHA :rofl :rofl :rofl

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Satan först är det nån som härmar solid_snake genom att döpa sig till whitesnake , sen nu nån som härämar red_Lime genom att byta namn till Lord_lime nmuhahahah

lord_lime

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2004
Hoj
ingen för tillfället
marcus_136 skrev:
Satan först är det nån som härmar solid_snake genom att döpa sig till whitesnake , sen nu nån som härämar red_Lime genom att byta namn till Lord_lime nmuhahahah

nej men jag heter lord_lime överallt annars så jag valde bara det

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
marcus_136 skrev:

OkjDå! Du HärMar Ju dEm hÄr meD! :blah

201 Marcus Göteborg Yamaha R6 -00

3227 marcus nilsson Järfälla aprilia rs 250 -00, CBR 900RR -94

3231 MarcusF Götene. Yamaha YZF R1 Pluggar.

3607 MarcusR6 Malmö Mazda, en vanligt slö

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Marcus är lite vanliga namn , och jag kanske glömde ironi smileysen :rolleyes:

Last edited:

Therudeboy

Guest
nomolas skrev:
OkjDå! Du HärMar Ju dEm hÄr meD! :blah

201 Marcus Göteborg Yamaha R6 -00

3227 marcus nilsson Järfälla aprilia rs 250 -00, CBR 900RR -94

3231 MarcusF Götene. Yamaha YZF R1 Pluggar.

3607 MarcusR6 Malmö Mazda, en vanligt slö

Det gör ju du med din jävla whigger :tungan

lord_lime

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2004
Hoj
ingen för tillfället
*SoWHS* skrev:

var det lifans "sporthoj" på 125ccb eller va det någon av offroad hojjarna???

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
marcus_136 skrev:
Jag härmar "nästan" ingen här när jag döpte mig till whitesnake det är så att jag heter det i alla spel också. Och sen kom jag hit för två dagar sendan och då hade jag aldrig hört talas om solid_snake.

Det var för ½ år sedan som jag bytade till det och det var för att jag såg att en 70- tals rockgrupp hete det och så var det ett rätt balt namn!!!!!!!!

Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
:3freak Låt mig krasha min hoj ännu mer så får du köpa den för samma peng och mer drag i. :3freak

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
*SoWHS* skrev:
Tjena.. inte visste jag att så dåliga maskiner över huvudtaget existerade och till det priset!. :3freak

Powerade

Honda The Power Of Yor Dreams !
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
philsson skrev:
Tjena.. inte visste jag att så dåliga maskiner över huvudtaget existerade och till det priset!. :3freak

CBR mycket bättre det kan man lita på... men ja såg den på mässan dem såg inte så tokig ut.. :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag