ligga mycket som tjej med sporthoj?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag har hört att när tjejer säger nej så vill dom egentligen bli tagna i 2:an. stämmer inte det eller?:va

Det måste stämma, Blomman sa ju att alla tjejer tar den i 2an, och alla tjejer säger nej till mig:va

:3freak :crash :brynad

Liljeros

Jobbar max
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
Bus bil
Tror jag är oskuld när det gäller ligga... Har aldrig suttit bönpall, med en tjej som ligger i kurvorna... Men ställer någon upp...så får de ta min oskuld....

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Skönt att få ta över min tråd! Men tack Hulster för att du hjälpte mig starta den... Utan dessa givande svar hade jag kanske inte ens vart medlemm här idag:tummenupp

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Hittills har det inte bilvit många ligga-förfrågningar. Kanske beror på att jag inte äger en sporthoj. jag har bara fått PM från en som undrade om jag hade hoj, och en annan kille som tydligen ville bygga en stuga åt mig:va
"Tjena, läget? Och hur ska din stuga se ut då?" Är det en synonym för ligga?:confused:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Hittills har det inte bilvit många ligga-förfrågningar. Kanske beror på att jag inte äger en sporthoj. jag har bara fått PM från en som undrade om jag hade hoj, och en annan kille som tydligen ville bygga en stuga åt mig:va
"Tjena, läget? Och hur ska din stuga se ut då?" Är det en synonym för ligga?:confused:

Kan kanske vara för att det står "Property of Limez" vid din avatar. :rolleyes: Men å andra sidan är väl inte en ensam 125-förare ett oöverkomligt hinder om någon skulle få för sig att ragga lite. :brynad

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kan kanske vara för att det står "Property of Limez" vid din avatar. :rolleyes: Men å andra sidan är väl inte en ensam 125-förare ett oöverkomligt hinder om någon skulle få för sig att ragga lite. :brynad

Nu hålleru keften!!! :mad:

:) :rolleyes:

:öl

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
LiGGa

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...