:ligga?-tråden

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Haha! Me like (inte lika kul som lipsill men låt gå). :tummenupp

Haha, välkommen i Tjerring-klubben. Vin yes o helt okej från box men jag brukar använda ett glas vid själva intagandet, skränig - hmmm vore väl självmål att motsäga den i mitt fall. Men röker nej, ligger ja, snackar inte skit, bara fakta! :fakta

Nämen hallå där, var det inte du som tyckte vi var taskiga? :7peta

Tänker man lite längre är någon som frekventerar prostituerade såld på fruntimmer.

Taskig är jag, men eftersom jag är kille är det inte elakt menat...

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Haha! Me like (inte lika kul som lipsill men låt gå). :tummenupp

Haha, välkommen i Tjerring-klubben. Vin yes o helt okej från box men jag brukar använda ett glas vid själva intagandet, skränig - hmmm vore väl självmål att motsäga den i mitt fall. Men röker nej, ligger ja, snackar inte skit, bara fakta! :fakta

Nämen hallå där, var det inte du som tyckte vi var taskiga? :7peta

Näe nu har jag överlagt med mig själv och kommit fram till att jag inte kan heta twinsill heller. Ni kommer bara associera det med dubbla överliggande silikonpattar och gå.i taket över min usla kvinnosyn... vilket den inte alls är, jag är skitduktig på att se på kvinnor!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tänker man lite längre är någon som frekventerar prostituerade såld på fruntimmer.

Taskig är jag, men eftersom jag är kille är det inte elakt menat...

Underbar logik. :D

Men tänk om jag inte är en Tjerring, tänk om jag är en kille som låssas vara tjerring. Innebär det att allt jag skriver då inte heller är illa ment? Per automatik menar jag?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Näe nu har jag överlagt med mig själv och kommit fram till att jag inte kan heta twinsill heller. Ni kommer bara associera det med dubbla överliggande silikonpattar och gå.i taket över min usla kvinnosyn... vilket den inte alls är, jag är skitduktig på att se på kvinnor!

Aha, så länge en karl håller ögonen öppna har han bra kvinnosyn. Blundar han då blir det värre... eller vänta nej. Det finns ju nåt som heter fantasi så det kanske funkar det också? :crash

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Underbar logik. :D

Men tänk om jag inte är en Tjerring, tänk om jag är en kille som låssas vara tjerring. Innebär det att allt jag skriver då inte heller är illa ment? Per automatik menar jag?

Många killar är kärringar som spel män, så det är fortfarande applicerbart.:hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Hmm är det nu man ska titulera alla män för "Master"?:Bugar

Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Behövs inte, stannar man i den här tråden lär man vara fullärd i manlig vetenskap om kvinnor inom några dagar - finns ingen anledning att gå till något annat lärosäte! De vet mer om vad vi vill ha än vi själva. Bara att inse fakta! :fakta
Hmm SH kanske ska tolkas som Bibeln? Man kan läsa in vad man vill beroende på vilken sinnesstämning man befinner sig i!:Bugar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Tack!

Eller vänta nu, erfarenhetsmässigt så är du antingen ute efter något eller ironisk.:4skrika

Ja nu fick du nåt att fundera över, lite hjärngympa! (Jag är bra på PY säg till om du vill ha lite tips på moves som kompletterar hjärnaktiviteten!) :tummenupp

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja nu fick du nåt att fundera över, lite hjärngympa! (Jag är bra på PY säg till om du vill ha lite tips på moves som kompletterar hjärnaktiviteten!) :tummenupp

Nemas problems, den lilla aktivitet jag drabbas av skakar jag lätt av mig.:tummenupp

PY, det är väl någon form av akrobatik?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nemas problems, den lilla aktivitet jag drabbas av skakar jag lätt av mig.:tummenupp

PY, det är väl någon form av akrobatik?

Mja beror på hur man ser det. :)

Det är power yoga och då skrynklar man ihop sig på massa trefliga sätt samtidigt som hjärnan fokuserar på ingenting förutom andning och övningarna. Man lägger hakan i sina fötter osådär. :rolleyes:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Mja beror på hur man ser det. :)

Det är power yoga och då skrynklar man ihop sig på massa trefliga sätt samtidigt som hjärnan fokuserar på ingenting förutom andning och övningarna. Man lägger hakan i sina fötter osådär. :rolleyes:

Ja du ser, akrobatik....

Tänka på ingenting, det finns det öl till.:glömdet

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE