:ligga?-tråden

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Its in the air..... Fan, det blir nog lite :ligga ikväll alltså.
Den lille generalen är rengjord och finaste kallingarna är på..... Nu jävlar mina damer och herrar, nu ska det bli åka av. Måste bara övertala lilla frun också men en förberedd karl har alltid en plan B också...

Plan B, innehåller det dans för frugan?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Varför skulle jag knulla med nån jag inte vill knulla med för att rädda världen? Dessutom skulle det aldrig hända.

Det är ju en hypotes, lättast att till sig en dylik är att föreställa sig den som aktuell och verklig.

Men du menar att du är en person som inte skulle offra en kvart av ditt liv för att rädda alla framtida potentiella offer för bröstcancer?

Däri även du själv bör påpekas...

Lustigt, tom jag skulle offra hela mitt liv för att åstadkomma samma nytta, och jag ligger ju ändå mer eller mindre i lä för diagnosen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju en hypotes, lättast att till sig en dylik är att föreställa sig den som aktuell och verklig.

Men du menar att du är en person som inte skulle offra en kvart av ditt liv för att rädda alla framtida potentiella offer för bröstcancer?

Däri även du själv bör påpekas...

Lustigt, tom jag skulle offra hela mitt liv för att åstadkomma samma nytta, och jag ligger ju ändå mer eller mindre i lä för diagnosen.

Jag skulle offra väldigt mycket för andra människor men jag knullar mig inte till saker. Där går min gräns oavsett resultat.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag skulle offra väldigt mycket för andra människor men jag knullar mig inte till saker. Där går min gräns oavsett resultat.

Jaja, du är så oskuldsfull en människa kan bli, även då det skulle rädda miljontals.

Eller egoistisk, beroende på synsätt......

Fan, jag skulle ta den i röven om det så bara skulle rädda en ända för mig obekant människa, och nej, jag skulle inte göra det om det vore för mitt eget liv.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jaja, du är så oskuldsfull en människa kan bli, även då det skulle rädda miljontals.

Eller egoistisk, beroende på synsätt......

Fan, jag skulle ta den i röven om det så bara skulle rädda en ända för mig obekant människa, och nej, jag skulle inte göra det om det vore för mitt eget liv.

Troligen skulle det inte rädda en ända om du tog den i röven, men kanske en enda människa. ;)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Troligen skulle det inte rädda en ända om du tog den i röven, men kanske en enda människa. ;)

Men skriver man röven och enda i samma mening gör man sublima kopplingar.

Dock var det uppenbart att du kom hit men inte längre i ett relativt enkelt tanke-experiment.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras