Är du snabb nog så får du mig innan jag slocknar... Nu ska jag diska. lol... inväntar. Tranås är väl typ .. hum... 1h 45 härifrån. hm.. äh. relationer på avstånd sux. du får flytta hit o ta med dig en back öl. Då finns det plats för dig oxå.
Swedie skrev:Är du snabb nog så får du mig innan jag slocknar... Nu ska jag diska. lol... inväntar. Tranås är väl typ .. hum... 1h 45 härifrån. hm.. äh. relationer på avstånd sux. du får flytta hit o ta med dig en back öl. Då finns det plats för dig oxå.
Swedie skrev:måste jag komma o hämta dig oxå? (iofs inte just nu då man druckit... men du har säkert planerat det såhär...tjejer brukar ha bra "sånt" sinne.. öh)
iofs låter "alltid massa bärs" bra...fast sen så rantar jag runt full o gör säkert dumma saker. hmm. ska vi sova o glömma allt det här? =/
Swedie skrev:sounds like a date du vet vart jag finns så... när du känner förn't så äre bara o visa det... Öl (o diverse annat) är nyckeln till mig... natt
Kay skrev:Fan, snart utgörs majorietetn på SH av tjejer!
YEAH BABY!
Flippen skrev:Japp klart mycke mer brudar här än på zatzy
Kan det vara båge som är mer poppis bland brudarna tro ?
Kay skrev:Jag tror att tjejerna gillar att se våra kroppar klädda i färgglada läderutstyrslar.
Välkommen,håller med du,har oxå blivit hitlurad och totalt fast,timmarna går så fort men kul är detAlicia skrev:Hitlurad och totalt missbrukare av SH redan.....
Säger hej till alla ...
Mirran skrev:Välkommen,håller med du,har oxå blivit hitlurad och totalt fast,timmarna går så fort men kul är det
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|